خادم فرهنگی موکب مردمی خرم آباد در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

موکب امام خامنه ای خرم اباد فردا افتتاح می شود

خادم فرهنگی موکب مردمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) گفت :تا روز اربعین این موکب دایر است و روز اربعین با توجه به اینکه در مسیر بازگشت زائران نیستیم موکب جمع اوری می شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۷۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

امین خورشیدوند، در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: موکب امام خامنه ای بزرگترین و مجهز ترین موکب مردمی کشور در پنج کیلومتری خرم آباد در زمینی به مساحت بیش از 40 هزار متر مربع بنا می شود.


وی افزود: این موکب سال گدشته در پارکینگی به مساحت 12 هزار متر مربع بنا شد و امسال به دلیل کم بودن این ظرفیت 10 هزار متر مربع به این پارکینگ اضافه شد و مراحل زیر ساختی پارکنیک اماده شده است.


خادم فرهنگی موکب امام خامنه ای بیان کرد: فضای موکب تقریبا اماده و از فردا آشپز خانه فعال می شود.


وی با اشاره به اینکه این موکب بر چهار محور خدمات می دهد، گفت:اصلی ترین محور بحث پدیرایی است که آشپز خانه 24 ساعته با نذورات مردمی فعال است و در بحث اسکان نیز چندین روستا اماده پذیرایی هستند و به جرات می توان گفت لرستان زائر سرایی بزرگ است.

خورشیدوند افزود: چند حسینیه ، مسجد و تکیه اماده اسکان در خرم آباد است و غریب 250 منزل در خرم اباد اماده پدیرایی هستند.

وی گفت: خدماتی از جمله خدمات پزشکی با برپایی کانکس انجام می شود که در این راستا غریب 55 پزشک تاکنون ثبت نام کرده اند و پیگیر درمانگاه دندان پزشکی نیز هستیم .


وی با اشاره به اینکه چادر پرسش و پاسخ مسائل شرعی نیز بر پا می شود، خاطر نشان کرد: خدماتی همچون خیاطی و ارایش گری و ... نیز ارایه می شود


خادم فرهنگی موکب امام خامنه ای با بیان اینکه فردا این موکب رسما افتتاح میشود، گفت: تا روز اربعین این موکب دایر است و روز اربعین با توجه به اینکه در مسیر بازگشت زائران نیستیم موکب جمع اوری می شود.


وی خاطر نشان کرد: این موکب 100 درصد مردمی است و توسط مردم خرم اباد ایجاد شده و تمام خدمات توسط مردم شهر ارائه شده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات