با عنوان «هنر و ادبیات»؛

نمایشگاه هنری مددجویان کمیته امداد در تبریز در حال برگزاری است

نمایشگاهی از آثار هنری مددجویان دانش آموز کمیته امداد آذربایجان شرقی با عنوان «هنر و ادبیات» در مجتمع فرهنگی هنری 29بهمن تبریز در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۸۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

کارشناس معاونت آموزشی، تربیتی کمیته امداد آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه نخستین نمایشگاه از آثار مددجویان دانش آموز کانون های کمیته امداد استان در شهرستان هاست.

احمد باقری افزود: با توجه به اینکه این نمایشگاه همزمان با ماه محرم و صفر دایر شده است تنها آثاری در آن به نمایش گذاشته شدند که با موضوعیت آئینی و مذهبی بودند و آثار متفرقه در نمایشگاه های آینده به نمایش گذاشته خواهند شد.

 نمایشگاه هنری مددجویان کمیته امداد در تبریز در حال برگزاری است

وی بین کرد: آثار به نمایش درآمده حاصل آموزش هایی است که مددجویان در کلاس های آموزشی و مهارت آموزی در زمان اوقات فراغت خود فرا گرفتند تا بتوانند با کسب مهارت اشتغالی برای خود داشته باشند.

باقری ادامه داد: آثار به نمایش گذاشته در این نمایشگاه آثار هنری مددجویان دانش آموز کانون های تبریز، اهر، مراغه، میانه و مرند است که در مقطع راهنمایی و متوسطه در حال تحصیل هستند.

نمایشگاه هنری مددجویان کمیته امداد در تبریز در حال برگزاری است

کارشناس معاونت آموزشی، تربیتی کمیته امداد آذربایجان شرقی اضافه کرد: در این نمایشگاه بیش از 150 اثر در 45 رشته هنری در معرض دید عموم قرار گرفته است که علاقه مندان به آن تا پنجم آبا فرصت دارند از آن بازدید کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها