مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي آذربايجان شرقي:
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي آذربايجان شرقي در نشست بررسی مشکلات بانکی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان، گفت:‌ بهترين و موثرترین راه برای حل معضل بیکاری حمایت از رونق صنایع کوچک و متوسط در كشور است.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۹۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، سیدمرتضی نیرومند اسکویی اظهار کرد: مشکلات مالی واحدهای کوچک با تسهیلات پایین به راحتی قابل حل است و این یک نکته قوت برای چنین واحدهایی به شمار می رود.

وی افزود: با توجه به اینکه راه اندازی واحدهای کوچک به سهولت امکان پذیر است لازم است تا برای مقابله با حل معضل بیکاری در جامعه حمایت ویژه ای از این صنایع به عمل آید.

نیرومند اسکویی ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی به عنوان متولی صنایع کوچک برنامه ریزی مدونی برای حمایت از واحدهای صنعتی کوچک موجود و ایجاد واحدهای جدید در دست اقدام دارد و امیدواریم نقش خوبی در تولید و اشتغال کشور ایفا کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد که در سال مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با حمایت از واحدهای تولیدی به خصوص صنایع کوچک رونق تولیدی و اقتصاد کشور و اشتغال بیش از پیش جوانان را شاهد باشیم.

ارسال نظرات