مدیر آموزش و پرورش نکا: کمبود امکانات و کمبود فضا در شهرستان از جمله مشکلاتی است که در حوزه آموزش و پرورش با آن روبرو هستیم و باید با کمک خیران برای رفع مشکلات گام برداشته شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۰۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین پالار در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان نکا اظهار کرد: کمبود امکانات و کمبود فضا در شهرستان از جمله مشکلاتی است که در حوزه آموزش و پرورش با آن روبرو هستیم و باید با کمک خیران برای رفع مشکلات گام برداشته شود.

وی افزود: خیران، مردم و اولیای دانش‌آموزان در سال تحصیلی گذشته کمک‌های مناسبی را به نهاد آموزش و پرورش شهرستان نکا ارائه کردند که در این بخش حدود یک میلیارد تومان مشارکت مردمی و خیران داشته‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش نکا با اعلام اینکه این کمک‌ها در بخش‌های مختلف بوده است، گفت: مشارکت مردمی و اولیای دانش‌آموزان، کمک خیران برای تکمیل مدرسه روستای دنگسرک، تکمیل آزمایشگاه پلاسما، بهسازی فضای ساختمان اداری آموزش و پرورش نکا توسط خیران از جمله این موارد بوده است.

این مسؤول ادامه داد: با وجود کمک‌های ارائه شده توسط مردم و خیران، آموزش و پرورش همچنان نیازمند مشارکت همه جانبه مردم، مسؤولان و خیران در بخش‌های مختلف و تلاش برای رهایی از مدارس دونوبته و تخریبی است.

پالار اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید دو مدرسه آیت‌الله هاشمی‌‌رفسنجانی (بهپاک) و مدرسه شهید عمادی از جمله مدارسی بود که با اعتباری بالغ 3 میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها