مدیر کمیته امداد امام خمینی نوشهر: در 6 ماهه نخست امسال، کمیته امداد امام شهرستان نوشهر 9 میلیارد و 931 میلیون ریال به 2 هزار و 869 خانوار تحت حمایت خود در قالب کمک معیشت پرداخت کرده است.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۱۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بهرام کیاکجوری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: افزایش توان مالی، رفع نیازها و مشکلات آنها و ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه از اهداف کمیته امداد محسوب می‌شود و این نهاد سعی دارد با ارائه خدمات هدفمند و برنامه‌ریزی شده بتواند گام موثری در راستای توانمندسازی مددجویان بردارد.

وی با بیان اینکه برطرف کردن نیازهای معیشتی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد مهم‌ترین رسالت این نهاد است، افزود: در 6 ماهه نخست امسال، کمیته امداد امام شهرستان نوشهر 9 میلیارد و 931 میلیون ریال به 2 هزار و 869 خانوار تحت حمایت خود در قالب کمک معیشت پرداخت کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نوشهر تصریح کرد: علاوه بر کمک معیشت ماهیانه، مشکلات مالی و معیشتی خانواده‌های تحت حمایت بررسی و بسته به نیاز آنها، خدماتی در قالب کمک نقدی بلاعوض به خانواده‌های نیازمند نیز پرداخت می‌شود که در این‌باره 683 میلیون ریال به 528 خانوار نیازمند پرداخت شده است.

کیاکجوری گفت: با ارائه خدماتی چون بیمه تأمین اجتماعی، تسهیلات قرض الحسنه‌ کارگشایی، کمک هزینه‌های تحصیلی، درمانی، تأمین کمک هزینه‌ جهیزیه، احداث، تعمیر و مقاوم‌سازی مسکن به دنبال توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش به عنوان یکی از اهداف مهم این نهاد در نوشهر هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها