طرح همراه سرای بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۲۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان، بهره برداری از طرح همراه سرای بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان و رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج از روند ساخت طرح همراه سرای بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج بازدید کردند.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان در حاشیه این بازدید گفت: طرح همراه سرای بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج یکی از اقدامات بسیار مهم دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت استان است.
سالار جوکار افزود: این طرح در زمین ۵۰۰ مترمربعی متعلق به بیمارستان با زیربنای ۹۱۵ مترمربع و در سه طبقه در حال تکمیل است که از بدو شروع به ساخت، اعتبار تخصیصی این طرح افزون بر ۶۲۰ میلیون تومان است.
وی ادامه داد: حدود ۴۰۰ میلیون تومان از این اعتبار را خیر سلامت علی عسکریان دماوندی و ۲۲۰ میلیون دیگر نیز با مشارکت سایر خیرین و مجمع خیرین سلامت استان تامین شده است.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همه خیرین درخواست کرد برای تجهیز این طرح مساعدت کنند تا هر چه زودتر به بهره برداری برسد.
سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این بازدید گفت: با توجه به تفاهم نامه‌هایی که با مجمع خیرین سلامت و سایر نهاد‌های یاری رسان داریم، طرح‌های بسیار خوبی در حال انجام است که امیدوارم با همکاری بیشتر خیرین در بخش سلامت، کمبودی در زمینه تامین رفاه حال بیماران و همراهان آن‌ها نداشته باشیم.
نماینده خیر طرح همراه سرای بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج نیز در ادامه گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از بیماران از شهر‌ها و روستا‌های اطراف به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، ساخت همراه سرا در بهبود خدمات رسانی این بیمارستان نقش بسزایی دارد.
اصغر میرزاپور افزود: پیش بینی می‌شود با توجه به شرایط فصلی، این طرح در نیمه اول سال آینده تحویل و به اتمام برسد.
ارسال نظرات