مشارکت خیران برای ساخت مدارس کهگیلویه

مدارس 6 کلاسه ابتدایی روستاهای بی منجگان و سرپری کهگیلویه با مشارکت "بنیاد خیریه برین" به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۳۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
نماینده شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده درمشارکت خیران در ساخت مدارس کهگیلویه مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از این مدارس گفت: مدرسه روستا‌های سرپری و بی منجگان با مشارکت خیران با زیربنای ۶۰۰ متر و ۴۵۰ میلیون تومان هزینه ساخته شد.
عدل هاشمی پور افزود: ساخت مدرسه سه کلاسه سادات امامزاده علی (ع) نیزبا مشارکت خیران و نوسازی مدارس استان در دست اقدام است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هم توسعه مشارکت‌های مردمی و استفاده از این ظرفیت‌ها را برای توسعه آموزش از برنامه‌های دولت برشمرد و گفت: برگزاری چهار جشنواره استانی باتعهد مشارکت ۶۴ هزار میلیارد تومانی خیران از دستاود‌های این برنامه است.
هادی زارع پور با بیان اینکه اعتبارات دولتی آموزش و پرورش به تنهایی جوابگوی مطالبات مردم در حوزه آموزش نیست افزود: در چند سال اخیر با کمک خیران هزار و ۲۸۰ کلاس درس برای دانش آموزان استان ساخته شده است.
وی ادامه داد: اعتبار هزینه شده توسط خیران برای این دو مدرسه یک میلیارد تومان است.
مدیر کل نوسازی استان نیز گفت: امسال ۵۵ کلاس درس به فضای آموزشی استان افزوده شد که بیشتر این کلاس‌ها خیر ساز بودند.
مدیر کل مشارکت‌های مردمی و نهاد‌های سازمان نوسازی مدارس کشور نیز گفت: مهرماه امسال بیش از ۵۰ درصد فضا‌های آموزشی که افتتاح شده توسط خیران احداث شده است.
شیرزاده افزود: از مهر ماه سال گذشته تاکنون ۵ هزار کلاس آموزشی به فضای آموزشی کشور اضافه شده که بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ کلاس توسط خیرین ساخته شده است.
ارسال نظرات