در کارگاه مادران، پرچمداران جنگ نرم در بافق مطرح شد:
کارگاه مادران، پرچمداران جنگ نرم به همت پایگاه مقاومت عصمتیه حوزه شهدای خواهر در رابطه با دنیای مجازی و اثرات مخرب آن بر زندگی افراد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۳۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ در این کارگاه حسینی درباره فضای مجازی گفت: دنیای مجازی با پنبه سر میبرد و لازمه استفاده از آن آموختن نحوه صحیح استفاده از آن میباشد. دنیای اینترنت و شبکه‌های مجازی بخش زیادی از روزمرگی‌های همه را پرکرده و نقش تعیین کننده‌ای در الگو‌های زندگی آدم‌ها بازی می‌کند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: زنان خانه‌داری که دستورات پخت‌وپز و سلامتی و خیاطی و خانه‌داری و حتی شوهرداری‌شان را از صفحات و کانال‌ها و گروه‌ها استخراج می‌کنند و مردانی که حالا دیگر کمتر کتاب و روزنامه می‌خوانند و همه چیز را در تلفن همراهشان جست‌وجو می‌کنند. با همه این زیاد خواندن‌ها و بیشتر شدن ورودی اطلاعات به زندگی افراد، اما انگار همه قبول دارند که زندگی‌ها بهتر نشده و کیفیت آن بالاتر نرفته است.
وی همچنین در مورد ماهواره‌ها گفت: ماهواره‌ها حیا را از افراد میگیرد و باید چشم و دل هردو پاک باشند که هردو مکمل یکدیگر می‌باشد.
"حسینی" در پایان گفت: ما باید شور و اخلاق حسینی داشته باشیم و دستمان را به ریسمان الهی بیندازیم تا رنگ مومنان را به خود بگیریم.
ارسال نظرات