امام جمعه تفت با اشاره به اهمیت مسئله استکبار ستیزی، این مهم را هدف قیام اباعبدالله الحسین (ع) دانست و بر لزوم توجه ویژه جامعه اسلامی به این مسئله تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۴۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تفت با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان به دیدار و گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین غفوری پرداختند.
امام جمعه شهرستان تفت در این دیدار دانشجویی، نظام اسلامی ایران را در جهان بی نظیر خواند و افزود: به برکت رهبری امام گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های چشم گیری داشته است.
ایشان همچنین به بحث استکبار ستیزی پرداختند و اشاره داشتند که استکبار ستیزی بزرگترین هدف اباعبدلله در قیام عاشورا بوده است.
حجت الاسلام غفوری در بخش دیگری از سخنان خود به صحبت‌های سخیف ترامپ رئیس جمهور آمریکا در رابطه با تروریسم و برجام پرداختند و اظهار داشتند:ریشه‌های وجودی داعش و تروریسم در حکام آمریکا و صهیونیست است و عصبانیت سران مستکبر آمریکا به دلیل عدم موفقیت ان‌ها در پیشبرد اهدافشان در منطقه است.

وی در ادمه نقش دانشجویان را در تبیین دستاورد‌های نظام مهم خواند و بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله فضای مجازی برای روشنگری تاکید کرد.

امام جمعه تفت به اهمیت پیاده روی اربعین پرداخت و با بیان اینکه این پیاده روی بزرگترین همایش مسلمانان است، خواستار حضور دانشجویان در این مراسم شد.

این مقام مسئول در پایان ضمن قدردانی از فعالیت‌های متنوع بسیج دانشجویی در شهرستان تفت بر لزوم تداوم این برنامه‌های تاکید کرد.
ارسال نظرات