مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

اجرای بیش از 720 طرح اجرایی در حوزه سلامت زنان در مازندران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود:در حوزه سلامت زنان نیز تا به امروز هزار و ۴۰۰ همایش، ۵۱۷ نمایشگاه، ۷۲۰ طرح اجرایی و ‌هزار و ۸۰۷ کارگاه آموزشی برگزار شده است.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۴۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مریم جمشیدی در نشست نمایندگان تشکل‌های مردم‌نهاد و کارآفرینان مازندران که با حضور معصومه ابتکار در سالن همایش استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: تحکیم بنیان خانواده، توسعه سلامت زنان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتباطات با سمن‌ها و تشکل‌های غیر دولتی از اقدامات ویژه اداره کل امور بانوان و خانواده است.
وی با اشاره به اینکه نخستین هدف امور بانوان و خانواده مازندران تغییر و بهبود نوع نگاه مردم و مسئولان نسبت به این امر است، افزود: ۶۵ تشکل در حوزه زنان در استان مازندران فعال هستند.
جمشیدی تصریح کرد: این نهاد به همراه نهادهای فعال حوزه بانوان توانسته در حوزه تحکیم بنیاد خانواده تاکنون ۲۰۰ کارگاه آموزشی، ۸۱۷ نمایشگاه دستاوردهای خانواده، ‌هزار و ۳۷۳ طرح اجرایی و ‌هزار و ۸۰۰ همایش برگزار کند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود:در حوزه سلامت زنان نیز تا به امروز هزار و ۴۰۰ همایش، ۵۱۷ نمایشگاه، ۷۲۰ طرح اجرایی و ‌هزار و ۸۰۷ کارگاه آموزشی برگزار شده است.
وی افزود:در بحث آسیب های اجتماعی نیز این نهاد توانسته ۸۰۰ همایش، دو هزار و ۶۲۵ کارگاه آموزشی، ۴۸۰ نمایشگاه و ۶۷۰ طرح اجرایی برگزارکند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه از سال ۹۳ تا امروز بیش از ۸۰ میلیارد ریال بواسطه بانک‌های عامل و صندوق کارآفرینی امید برای مشاغل خرد زنان تسهیلات ارائه شده گفت: درحوزه ساماندهی مشاغل خانگی ۶۳۰ همایش، هزار و ۵۶۰ کارگاه آموزشی، ۷۰۰ نمایشگاه و ۳۶۰ طرح اجرایی نیز برگزار شد.
جمشیدی افزود:استان مازندران مبتکربرگزاری جشنواره زوج‌های خوشبخت بوده و در سال ۹۴، ۳۰۰ زوج تحت آموزش قرار گرفته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار