اولین کنگره ملی پاسداشت آیت الله ملک حسینی در یاسوج برگزار می شود

دبیر اجرایی کنگره ملی آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: اولین کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) ۴ آبان در یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۵۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
علی‌محمد احمدی در نشست هماهنگی بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی (ره) با اشاره به نقش مبارزاتی این عالم برجسته گفت: آیت‌الله ملک‌حسینی (ره) قبل از انقلاب با رژیم طاغوت مبازراتی داشتند و یکی از یاران امام خمینی (ره) بودند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان در چهارم آبان میزبان برگزاری اولین کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی (ره) است که همه دستگاه‌های استان برای برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت این روحانی برجسته تلاش و همکاری کنند.

وی اضافه کرد: برای حضور وزرای دولت در این کنگره ملی خصوصاً وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رایزنی کردیم و در صورت عدم حضور این وزیر دولت از سایر وزرا برای این مراسم دعوت خواهد شد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر برگزاری مطلوب و شایسته این کنگره گفت: صدا و سیمای مرکز استان هماهنگی لازم برای پخش زنده این مراسم از شبکه‌های ملی را انجام دهند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های استان تلاش کنند تا این کنگره به صورت منظم و در خور شان این شخصیت برجسته استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.
دبیر اجرایی کنگره ملی آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: اولین کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی (ره) ۴ آبان در یاسوج برگزار می‌شود.

محمودرضا رحیمی امشب در نشست هماهنگی کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی اظهار کرد: ۲۵ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که ۱۵ مقاله تایید نهایی شدند و دو مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.

دبیر اجرایی کنگره ملی آیت‌الله ملک‌حسینی با اشاره به اینکه این کنگره روز پنجشنبه ۴ آبان برگزار می‌شود، افزود: آیت‌الله بهشتی و آیت‌الله میلانی سخنرانان این کنگره هستند، ضمن اینکه سرپرست وزارت علوم و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در کنگره دعوت شدند که حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قطعی نشده است.

وی اضافه کرد: استانداران سابق کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در کنگره دعوت شدند، همچنین حضور ۶۰۰ میهمان برای این کنگره پیش بینی شده است.

رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به محور‌های برگزاری اولین کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی (ره) تصریح کرد: بررسی شخصیت علمی و فقهی آیت‌الله ملک‌حسینی (ره)، اجتماعی، سیاسی و مبارزاتی و شخصیت معنوی و اخلاقی از محور‌های این کنگره است.

رحیمی خواستار همه دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری مطلوب این کنگره ملی شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار