فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عمرانی میناب گفت: شهداء افتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۵۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از میناب رنجبرزاده در مراسم سرکشی از خانواده های معظم شهید عمرانی و شهید دهبانفرد، شهداء را مایه عزت و اقتدار کشوردانست و افزود:اگر امروز آمریکا و متحدانش در برابر ایران ذلیل و خوار شده اند و حتی فکر تعرض به کشورمان را در سر نمی پرورانند به خاطر ایستادگی ومقاومت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عمرانی میناب پیروزی رزمندگان را اخلاص در کارشان دانست و افزود:اگر کار برای خدا و در راه خدا باشد قطعا آن کار دنباله خواهد داشت و به سرانجام خواهد رسید که نمونه بارز آن اخلاص و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود که نتیجه آن ابرقدرتی امروز کشورمان در منطقه است.

رنجبرزاده با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی گفت:امام حسین(ع) با یارانی اندک با سپاه عظیم کفر مقابله کرد که نتیجه آن پیروزی خون بر شمشیر بود و امروره ملیونها عاشق پای پیاده به زیارت این امام بزرگوار و یاران باوفایش می شتابند در صورتی که هیچ خبری از سپاه کفر و یزیدیان وجود ندارد.

وی در پایان گفت:ما امروز وظیفه داریم حافظ خون پاک و مطهر شهداء باشیم و باید فرهنگ جنگ و شهادت را به نسل های بعد از انقلاب منتقل کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات