مدیرکل اخبار استان‌های صدا و سیما:

بیننده 80 درصدی خبر مرکز زنجان در استان نشانگر جایگاه خوب رسانه استانی است

بیننده 80 درصدی خبر مرکز زنجان در استان نشانگر جایگاه خوب رسانه استانی در بین مردم استان بوده و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۹۳۸۳۲۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل اخبار استان‌های صدا و سیما در کارگاه آموزشی تخصصی به ضرورت و توجه اکید به فضای مجازی در استان‌ها اشاره کرد وگفت: خبر صدا و سیمای مراکز استان‌ها باید بین فضای مجازی و پخش اخبار یک ارتباط منطقی ایجاد کنند.

علوی با تاکید برنقش مهم خبررسانی در افزایش آگاهی افزود: با توجه به وجود شبکه‌های متعدد اطلاع‌رسانی، مخاطبان باید رسانه‌ها و  حوزه خبری دارای هویت برای کسب اطلاعات استفاده کنند.

وی نقش صدا و سیما در انعکاس اخبار را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و اظهار داشت: رسانه ملی از انجام وظایف خود در امر اطلاع‌رسانی و اعتماد سازی در جامعه موفق عمل کرده و وجود فضاهای مجازی متعدد در دنیای امروز وظایف خبرنگاران و فعالان این عرصه را دشوارتر کرده است.

مدیرکل اخبار استانها عملکرد کارکنان خبر مرکز زنجان را تأثیرگذار عنوان و تصریح کرد: بیننده 80 درصدی خبر مرکز زنجان در استان نشانگر جایگاه خوب رسانه استانی در بین مردم استان بوده و قابل تقدیر است .

گفتنی است، در ادامه کارگاه آموزشی تخصصی خبر با حضور مدیر کل اخبار استان های خبرگزاری صداوسیما ، برای خبرنگاران مرکز و شهرستانها  برگزار شد.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار