خبرهای داغ:
فراخوان نخستین رزمواره مدافعان حرم ویژه شهدای مدافع حرم اعلام شد.
کد خبر: ۸۹۳۸۳۲۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، فراخوان نخستین رزمواره مدافعان حرم اعلام شد.ستاد برگزاری نخستین رزمواره مدافعان حرم متشکل از شبکه رادیویی ایران, مرکز بسیج صدا و سیما, سازمان امور هنری و سینمایی دفاع مقدس, معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, معاونت امور هنری وزارت ارشاد, معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما  و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه انقلابی‌گری و مقاومت مردمی, معرفی فعالیت های هنری هنرمندان در مقوله دفاع از حریم اهل بیت, تقویت حرکت هنری-رسانه ای در حوزه مدافعان حرم, معرفی مدافعان حرم و خانواده های آنها به عنوان محصول و رویش انقلاب اسلامی و تقویت روحیه انقلابی و جهادی از جمله اهداف برگزاری این رزمواره است.

بخش های این مسابقه شامل بخش های دیداری(مستند, فیلمنامه, فیلم, تیزر و کلیپ, پویا نمایی, برنامه های ترکیبی), شنیداری(مستند رادیویی, نمایش رادیویی, برنامه ترکیبی, متن رادیویی, آنونس) موسیقی, سرود و نغمات آیینی(قطعه موسیقی با کلام, قطعه موسیقی بی کلام, نغمات, نماهنگ, مدیحه سرایی, سرود, ترانه سرایی)مطبوعات, خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری(عکس, مقاله, تیتر, مصاحبه, گزارش, چند رسانه‌ای)فضای مجازی(شبکه‌های اجتماعی, طرح و تصاویر گرافیکی, سایت و وبلاگ, پادکست, نرم‌افزارهای کاربردی) و مردمی(دل‌نوشته, کلیپ, شعر, فیلم کوتاه مردمی, داستان کوتاه, طرح و ایده, عکس) است.داوری آثار توسط متخصصان هر حوزه و از میان افراد شناخته شده و در دو مرحله  انتخاب آثار  و داوری نهایی انجام می شود و جذابیت موضوع و بکر بودن سوژه, پرداخت متفاوت به موضوع, بهره گیری از قالب‌های خالقانه, کیفیت فنی استاندارد از ملاک‌های داوری است.

جوایز این رزمواره برای نفر اول تندیس, لوح تقدیر و مبلغ 1 میلیون و 500 هزار تومان, برای نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ 1 میلیون تومان و برای نفر سوم دیپلم افتخار و مبلغ 500 هزار تومان است. همچنین از کسانی که دارای اثر مطلوبی باشد تقدیر خواهد شد.

مهلت شرکت در رزمواره  و دریافت آثار تا تاریخ 30 آذر 96 بوده و آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان 18 دی ماه 96 خواهد بود. علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق پایگاه الکترونیکی www.razmvare.ir ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها