مسئول اردویی راهیان نور بسیج خراسان جنوبی:

اردوهای دانش آموزی از اثرگذارترین برنامه در کشور است

جلالی از اعزام پنج هزار دانشجو و دانش آموز خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت:برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی از اثرگذارترین برنامه های فرهنگی در کشور است.
کد خبر: ۸۹۳۸۳۴۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  علی جلالی مسئول اردویی راهیان نور بسیج خراسان جنوبی در گفتگو با کوله بار اظهار داشت: در سال جاری چهار هزار و ۵۰۰ دانش آموز و یک هزار و ۵۰۰ دانشجو از خراسان جنوبی به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه اعزام اردوهای دانش آموزی از ۲۵ آبان ماه سال جاری آغاز می شود، افزود: بعد از پایان اعزام های دانش آموزی، اعزام دانشجویی را خواهیم داشت.

جلالی بیان کرد: همچنین اردوی راهیان نور برای سایر اقشار خانواده و خودروهای شخصی را در برنامه داریم که این اعزام ها تا ۲۰ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی هزینه هر زائر را ۲۷۰هزار تومان دانست و گفت: هزینه اردوهای دانش آموزی برای هر زائر ۷۰ هزار تومان است و می توان گفت که

برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی از اثرگذارترین برنامه های فرهنگی در کشور است.
جلالی با اشاره به اعزام مناطق عملیاتی غرب بیان کرد: در سال جاری هزار و ۱۰۰ نفر از خراسان جنوبی به این مناطق اعزام شده اند.

مسئول اردویی راهیان نور خراسان جنوبی بیان کرد: آشنایی نسل جوان با رشادت های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و پایدار ماندن فرهنگ دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری این اردوها است.

جلالی اعزام اردوهای راهیان نور را حرکتی فرهنگی دانست و گفت: این امر بستری مناسب برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار