خبرهای داغ:
یادمان نرود تا دنیا دنیاست امریکا، امریکاست و امریکای اوباما با امریکای ترامپ فرقی ندارد مگر در نقابی که چهره واقعیشان را بزک کرده است. حواسمان باشد «ترامپ ستیزی» جایگزین «امریکا ستیزی» و «استکبار ستیزی» نشود!
کد خبر: ۸۹۳۸۳۷۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
 
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،اگر در چند هفته اخیر اظهارات مقامات و مسئولین کشوری را در نقد برجام رصد کرده باشیم، نکته ای حایز اهمیت و برجسته به چشم می خورد، نکته ای که مثل همیشه از چشمان تیز بین حضرت آقا پنهان نمی ماند و در دیدار اخیر خود با نخبگان آن را گوشزد می نمایند.

اما نکته چیست؟!
علی رغم اینکه مسئولان امریکایی در اظهار نظرات و تهدیداتشان یکپارچه ایران را مورد خطاب قرار میدهند نه رئیس جمهور وقت_ روحانی_ را، مسئولان و دولتمردان کشور را چه می شود که مرتبا و مکررا ترامپ را مورد خطاب عتاب های خود قرار میدهند و گویی دولت امریکا و نظام استکباری اش را به فراموشی سپرده اند.


 
یادمان نرود تا دنیا دنیاست امریکا، امریکاست و امریکای اوباما با امریکای ترامپ فرقی ندارد مگر در نقابی که چهره واقعیشان را بزک کرده است.

متاسفانه جریان غربگرا و لیبرال های وطنی آنچنان به ایجاد چهره ترسناک از ترامپ می پردازند که گوئی پیش از این روسای جمهور آمریکا هیچ ایرادی نداشته و فقط ترامپ اینگونه از آب در آمده است! این عملیات روانی به این دلیل است که جریان غربگرا در داخل کشور تلاش دارد با جدا کردن حساب ترامپ را  از آمریکا جدا نماید.

دغدغه همین کج فهمی هاست که حضرت آقا در دیدار اخیرشان بر «مکر آمریکا»، تاکیدی دوباره کرده و فهم عمیق مسئولان را نسبت به دسیسه های استکبار جهانی خواستار می شوند.

پایان سخن آن که به تعبیر حضرت امام(ره) :« اگر امریکا و اسرائیل «لا اله الّا الله» بگویند، ما قبول نداریم.» حواسمان باشد #ترامپ_ستیزی جایگزین #امریکا_ستیزی و #استکبار_ستیزی نشود!

 

ارسال نظرات