رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: نخستین پیست استاندارد موتور کراس استان اردبیل با مشاکرت بخش خصوصی در روستای شیران شهرستان نیز احداث می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۳۹۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

نخستین پیست استاندارد موتور کراس استان در نیر احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر نگاهی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: بر اساس اجرای طرح آمایش سرزمینی، شهرستان نیر در 5 رشته ورزشی شمشیربازی، تکواندو، ژیمناستیک، شنا و کشتی به عنوان شهرستان هدف انتخاب شده و خوشبختانه موفقیت‌های مناسبی در این رشته‌ها کسب کردیم.

وی با اشاره به عملکرد عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر، گفت: با توجه به اینکه شهرستان نیر سالانه میزبان تیم‌های مختلف لیگ برتری به منظور برپایی اردو بوده ولی مکان مناسبی در این شهرستان برای اسکان این تیم‌ها وجود نداد، با پیگیری‌های صورت گرفته امسال 250 میلیون تومان برای احداث سرای ورزشکاران اختصاص یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر افزود: بازسازی و احداث پیست دوومیدانی در ورزشگاه چمن شهرستان نیر و نیز بهسازی رختکن و دفتر هیأت فوتبال این شهرستان، با 100 میلیون تومان اعتبار به انجام رسیده و این ورزشگاه آمادگی میزبانی از اردوهای تدارکاتی تیم‌های لیگ برتری را دارد.

نگاهی تصریح کرد: در راستای برگزاری مسابقات المپیادهای ورزشی زیر 16 سال استان اردبیل، شهرستان نیر در تمامی این مسابقات حضوری فعال داشته و در سال 94، 32 مدال و در سال گذشته نیز ورزشکاران شهرستان نیر 43 مدال کسب کردند که نسبت به جمعیت، رتبه نخست استان را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به احداث نخستین پیست استاندارد موتور کراس در نیر بیان کرد: پیست موتورسواری کراس در زمینی به مساحت 30 هکتار در روستای شیران شهرستان نیر احداث می‌شود که این پیست با مشارکت بخش خصوصی و پیگیری‌های هیات اتومبیل‌رانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر با مشارکت بخش خصوصی احداث و در فازهای مختلف افتتاح می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر افزود: به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی 19 برنامه در شهرستان نیر برگزار می‌کنیم که از ابتدای امسال نیز حدود 30 برنامه فرهنگی در این شهرستان برگزار شده است.

ارسال نظرات