رئیس اداره تعاون روستایی رودان:

توزیع 4 میلیون لیتر مواد سوختی در رودان

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان رودان از توزیع بیش از 4 میلیون لیتر مواد سوختی در این شهرستان توسط شبکه تعاون روستایی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۸۴۲۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛همایون اتابک صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران یکی از وظایف شبکه تعاون روستایی را خدمات‌رسانی به روستاییان برشمرد و اظهار کرد: در 6 ماهه سال بیش از میلیون لیتر مواد سوختی مورد نیاز خانوارهای روستایی در سطح شهرستان توزیع شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه شبکه تعاون روستایی به عنوان بازوی اجرایی جهاد کشاورزی و بخش کشاورزی محسوب می‌شود گفت: در سال جاری مقدار 2هزار و 100 تن انواع کود در بین کشاورزان رودانی توزیع شده است.

 

اتابک از توزیع 2 هزار و 300 تن آرد خانه‌پزی در بین اهالی روستاها خبر داد و افزود: این اقدام در راستای خدمت‌رسانی به روستاهای فاقد نانوایی انجام گرفته است.

 

وی تصریح کرد: در راستای برنامه های عملیاتی سالجاری درزمینه خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی از ابتدای سال تاکنون میزان 12 هزار و 700 تن گندم ، 581 تن کلزا ، 737 تن خرما و 15 تن پرتقال از کشاورزان خریداری شده است. همچنین بمنظور خدمات رسانی به اعضای تشکل ها در6ماهه نخست امسال 4 میلیون و 200 لیترانواع موادسوختی در مناطق روستایی این شهرستان خرید و توزیع شده است

ارسال نظرات
آخرین اخبار