کارآفرین موفق بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

کارآفرینی در عین ناتوانی جسمی/مسئولین حمایت کنند

واحدی گفت: من ناتوان جسمی هستم بعد از سن 18 سالگی در اثر یک بیماری توانایی جسمی خود را از دست دادم اما نه تنها امید خود را از دست ندادم بلکه با تلاش و کوشش فراوان موفق شدم تا کارآفرین باشم.
کد خبر: ۸۹۳۸۴۴۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵

خانم واحدی، کارآفرین موفق بسیجی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به نوع فعالیت خود و تولید محصولات بکر در صنایع دستی گفت:  من کارآفرین هستم که در زمینه صنایع دستی شامل تولید سجاده،تجهیزیه ، تسبیح و... فعالیت دارم.

کارآفرین موفق بسیجی با اشاره به ناتوانی جسمی خود و اینکه ناتوانی محدودیت نمی آورد تصریح کرد: من ناتوان جسمی هستم بعد از سن 18 سالگی در اثر یک بیماری توانایی جسمی خود را از دست دادم اما نه تنها امید خود را از دست ندادم بلکه با تلاش و کوشش فراوان موفق شدم تا در زمینه کارآفرینی حضور مؤثری داشته باشم و علاوه بر خودم تعداد دیگری را مشغول به کار کنم.

واحدی با اشاره به اوضاع استقبال مردم از صنایع دستی و میزان فروش این محصولات تصریح کرد: از نظر بازار فروش محصولات اوضاع تقریبا خوب است اما در شرایط ایده آل نیست،گفتنی است میزان تولیدات ما در روز  براساس سفارشاتی که به ما می دهند متفاوت است.برهمین اساس گاهی افراد بیشتری سفارش محصول می دهند ما باید ساعت های بیشتری را وقت بزاریم.

این کارآفرین موفق در ادامه با اشاره وظیفه دولت مردان، مسولان در قبال کارآفرینان و میزان حمایت آنها خاطرنشان کرد: دستگاه ها و نهادها به طور خاصی از ما حمایت نداشتند.ما از دولت انتظار داریم تبلیغات کنند تا مردم بیشتر با  صنایع دستی و اهمیت آن آشنا شوند و این محصولات به خوبی به فروش برسد.

کارآفرینی در عین ناتوانی جسمی/مسئولین حمایت کنند

وی عنوان کرد: ما وسایل و ابزار کار خودمان  تهیه می کنیم و راه تأمین هزینه این ابزار را از طریق تدریس و آموزش به هنرجویان تأمین می کردم لذا شایسته است که دولت و مسئولین در این زمینه گام های مؤثر تری بردارند.

ارسال نظرات