خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج خواهران درناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: مراسم خطبه خوانی وهمایش سه ساله های حسینی در پایگاه های بسیج خواهران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۴۷۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

زهره آهنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی به اهمیت نقش و حرکت خانم زینب کبری (س) درواقعه کربلا و بعد از آن در دوران اسارت اشاره کرد و اظهارداشت: اگر ایشان در صحنه عاشورا حاضر نبودند به حقیقت که کربلا در کربلا باقی می ماند و بشر امروز درغفلت  بسر می برد.

وی با بیان اینکه هنوز نقش حضرت زینب(س) در کربلا بخصوص در اسارت تبیین نشده است، افزود: نقش حضرت رقیه(س) نیز نقش برجسته داشتند.

مسئول دفتر بسیج خواهران در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند عنوان کرد: به مناسبت ایام شهادت حضرت رقیه(س)همایش سه ساله های حسینی در پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

آهنی ادامه داد: این مراسم درمساجد توحید، امام جعفرصادق(ع)، سید الشهدا(ع)، مسجد الحسین جوادیه،حضرت ولی عصر(عج) مساجد شمال شهرو چهکند برگزار خواهدشد.

وی یادآورشد: مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) در مجلس یزید نیز با هدف تبیین و نقش وجایگاه حضرت زینب(س) برای بانوان نیز دربرخی از پایگاه های بسیج خواهران برگزارمیشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها