مدیرکل اموز زندان‌های استان مرکزی از پاسداران با اهداء شاخه گل تقدیر کرد

یاوه‌گویی‌های ترامپ نشان دهنده اقتدار دفاعی و نظامی این نهاد انقلابی/سپاه پاسداران با تمام توان در برابر بدخواهان نظام می‌ایستد

مدیرکل امور زندان‌های استان مرکزی و هیئت همراه با فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی دیدار و با اهدای شاخه‌های گل به مجموعه فرماندهی و کادر سپاه روح‌الله از تلاش‌های این پاسداران قدردانی کردند.
کد خبر: ۸۹۳۸۴۹۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فلاحتی‌مطلق مدیرکل امور زندان‌های استان مرکزی و هیئت همراه با فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی دیدار و گفتگو کردند.

امنیت امروز در کشور و منطقه نتیجه مجاهدت شبانه‌روزی مدافعان حریم اسلام و انقلاب

فلاحتی‌مطلق در این دیدار ضمن تجلیل از اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جایگاه پاسداران  به سخنان اخیر ترامپ علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: عملکرد درست و قدرتمندانه نهاد انقلابی و اسلامی در منطقه و جهان خشم استکبار جهانی را برانگیخته و باعث شده که افراد معلوم الحالی چون رییس جمهور آمریکا یاوه‌گویی‌های را علیه ملت اسلامی داشته باشند.

وی افزود: اما این یاوه‌گویی‌ها عاملی اثر بخش در محبوبیت صد چندان سپاه در بین ملت ایران و حتی کشورهای دیگر شد و از سوی دیگر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و اسلام بیش از پیش برای جهانیان نشان داده شد.

مدیرکل امور زندان‌های استان مرکزی تصریح کرد: امنیت موجود در کشور و منطقه خاور میانه و قدرت جهان اسلام نتیجه مجاهدت شبانه‌روزی مدافعان حریم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از زحمات و مجاهدت‌های مجموعه جهادگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

فلاحتی‌مطلق با تاکید بر اینکه سپاه رکن رکین در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و در کنار ولایت و مردم حافظ انقلاب است، گفت: سپاه پاسداران یکی از ارکان اصلی امنیت در داخل و خارج کشور است و امنیتی که امروز شاهدیم نتیجه حضور نیروهای سپاه پاسداران است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صداقت توانسته است زمینه را برای موفقیت‌های نظام اسلامی در تمامی حوزه‌ها فراهم کند و به همین دلیل است که امروز مورد حمله دشمنان نظام و انقلاب قرار می گیرد.

انقلابی بودن با دنیاخواهی سنخیتی ندارد

در ادامه این دیدار سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان ضمن قدردانی از حضور مدیرکل و مسئولین اداره کل زندان‌های استان و خدمات شبانه روزی حافظان امنیت جامعه در زندان‌ها گفت: عملکرد سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، اقدامات گسترده این نهاد انقلابی در تمامی امور کشور و عملکرد صحیح و اثربخش آن باعث شده تا امروز بزرگان نظام‌های سیاسی جهان به جایگاه قدرتمند و استراتژی دفاعی و نظامی سپاه اعتراف کنند.

وی با اشاره به رمز موفقیت سپاه پاسداران افزود: مبنای تمامی دستورالعمل‌های اجرایی سپاه مبتنی بر تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری بوده و از سوی دیگر پشتوانه عظیم مردمی از دیگر شاخصه‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان ضمن اشاره به مجاهدت‌های مدافعان حریم کشور اسلامی در دوران دفاع مقدس و همچنین دفاع از حریم اهل بیت(ع) گفت: انقلابی بودن، الهی بودن و ولایی بودن سپاه پاسداران، مهم‌ترین عامل موفقیت این نهاد بوده و این نهاد انقلابی بازوی توانمند نظام و رهبری است.

سردار پاسدار کریمی با تاکید بر اینکه انقلابی بودن با دنیاخواهی سنخیتی نداشته و ندارد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان در برابر دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی خواهد کرد.

در پایان این دیدار مدیرکل و مسئولین زندان‌های استان مرکزی با اهدای شاخه‌های گل به مجموعه فرماندهی و کادر سپاه روح‌الله از تلاش‌های این پاسداران قدردانی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار