مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه ایلام خبر داد:
کمیته اسکان آمادگی اسکان شبانه ۱۱ هزار زائر را دارد و هماهنگی لازم با حدود ۲۴۰ آشپز خانه خانگی انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۳۸۴۹۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حسین فولادی" فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از زائرین عتبات عالیات در شهرستان ایلام پیش بینی شده است.

فولادی اظهار کرد: حدود ۵۰ مسجد، حسینیه و تکایا و برخی دیگر از اماکنی که می تواند میزبان زائرین عتبات عالیات باشد در نظر گرفته شده که هماهنگی های لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

وی افزود: سپاه ناحیه ایلام به عنوان کمیته اسکان و تغذیه در چارت ستادی اربعین دارای وظایف خاصی است که همه موارد لازم جهت سفری سهل و آسان و بدون دغدغه برای زائرین پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام تصریح کرد: این ناحیه علاوه بر امورات اسکان و تغذیه زائرین، تحت امر فرماندهی محترم سپاه امیرالمؤمنین ایلام در امورات امنیتی، ترابری، بهداشت و ...نیز انجام وظیفه خواهد کرد.

فولادی تاکید کرد: با هماهنگی و تعامل اعضای ستاد اربعین شهرستان ۳ ایستگاه صلواتی برای زائرین عزیز حسینی (ع) در میدان ارغوان جهت مسیر رفت و ایستگاه کمربندی شرقی شهر ایلام نرسیده به تونل دوقلوی چغاسبز،جهت مسیر برگشت و ایستگاهی نیز در شهر چوار جهت پذیرایی از زوار اربعین در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام خاطر نشان کرد: کمیته اسکان آمادگی اسکان شبانه ۱۱ هزار زائر را دارد و هماهنگی های لازم در این خصوص به عمل آمده است.

فولادی ادامه داد: هماهنگی لازم با حدود ۲۴۰ آشپز خانه خانگی نیز انجام شده و در روزهای آینده با همکاری همکارانمان در بهداشت و درمان کلاس آموزشی ویژه این افراد نیز برگزار می شود.

 

ارسال نظرات