یاری با اشاره به تدوین طرح جامع اربعین گفت: ۴۷ ایستگاه پلیس در مسیر تردد زائران اربعین حسینی از ورودی استان تا پایانه مرزی مهران راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۵۰۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار «نورعلی یاری» در نشست قرارگاه اربعین که به ریاست فرمانده نیروی انتظامی در پایانه مرزی مهران برگزار شد، اظهار کرد: طرح جامع اربعین با محوریت سه حوزه کنترل جمعیت، مدیریت ترافیک و امنیت مرزی و پایانه مرزی مهران طراحی و تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه همه امکانات و ظرفیت‌های استان برای اجرای ماموریت بزرگ اربعین بسیج شده‌اند، افزود: از ورودی استان در حمیل تا پایانه مرزی مهران ۴۷ ایستگاه تلفیقی پلیس از پلیس راه، پیشگیری و پلیس امنیت مسیر تردد زائران اربعین را تحت پوشش ترافیکی امنیتی و نظامی قرار خواهند داد . 

یاری ساماندهی پارکینگ‌ها را از دیگر اقدامات امسال نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: با تجربیاتی که در سال‌های گذشته به دست آوردیم پارکینگ‌های موجود ساماندهی و برای ارائه خدمات مناسب و بهینه به شرکت‌های انتظام واگذار شدند . 

فرمانده انتظامی استان ایلام تکمیل اتاق مانیتورینگ و ساخت قرارگاه مرکزی را از اقدامات زیرساختی پلیس استان عنوان کرد و گفت: برای تسهیل در تردد زائران اربعین امسال از تردد موتورسیکلت، وانت بارها و دستفروش ها از پل زائر تا پایانه مرزی مهران ممانعت خواهد شد.

 

ارسال نظرات