مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان:
مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان جمعه این هفته، پنجم آبان‌ماه در تکیه اکبریه زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۵۱۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه جوانان کانونی در این روز برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند در هفت رشته شرکت کنند.

مرتضی مقدمی افزود: شرکت‌کنندگان در رشته‌‌های حفظ (٣ جزء، ٥ جزء، ١٠ جزء، ٢٠ جزء و حفظ کل قرآن)، قرائت، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه ( با محوریت امر به معروف و نهی از منکر) و تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه مرحله استانی جشنواره مدهامتان در رده سنی بالای ١٨ سال برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره در راستای شناسایی و کشف استعدادهای برتر قرآنی فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان  تصریح کرد: این جشنواره در بخش خواهران از ساعت ٨ صبح روز جمعه ٥ آبان آغاز شده و در بخش برادران نیز راس ساعت ١٣ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به محل تکیه اکبریه واقع در خیابان هفت تیر زنجان مراجعه کنند.

مقدمی گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان همه ساله به صورت استانی برگزار می‌شود و نفرات برگزیده جهت شرکت در مرحله کشوری به ستاد عالی کانون‌های مساجد معرفی می‌شوند.

  

ارسال نظرات