رئیس ستاد بازسازی عتبات اشتهارد خبر داد ؛

موکب سپاه اشتهارد در مرز مهران پذیرای زائران اربعین/ جمع آوری ۱۵۰ میلیون تومان نذورات مردمی

ابراهیم شاهبیگ: تاکنون مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی از طرف مردم و ۳۰ میلیون تومان به صورت نقدی از طرف فرمانداری و همچنین نزدیک به ۵۰ میلیون تومان به صورت غیر نقدی از مردم و کارخانجات شهرک صنعتی اشتهارد جمع آوری شده است.
کد خبر: ۸۹۳۸۵۴۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابراهیم شاهبیگ رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان اشتهارد با بیان اینکه تاکنون ۱۸۰ میلیون تومان نذورات نقدی و غیر نقدی توسط شهروندان، فرمانداری و کارخانجات شهرستان اشتهارد برای پذیرایی از زائران همایش بزرگ اربعین حسینی جمع آوری شده است، اظهار داشت: تاکنون مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی از طرف مردم و ۳۰ میلیون تومان به صورت نقدی از طرف فرمانداری و همچنین نزدیک به ۵۰ میلیون تومان به صورت غیر نقدی از مردم و کارخانجات شهرک صنعتی اشتهارد جمع آوری شده است.

موکب سپاه اشتهارد در مرز مهران پذیرای زائران اربعین/ جمع آوری ۱۵۰ میلیون تومان نذورات مردمی

وی در ادامه با بیان اینکه امسال شورا و شهرداری اشتهارد هیچ کمکی به این ستاد نکرده اند، افزود: فردیس در این همایش بزرگ اربعین حسینی ۳ موکب برپا می کند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهروندان اشتهاردی در همایش بزرگ اربعین روزانه پذیرای یک هزار زائر حسینی خواهند بود، تاکید کرد: یکی از موکب های این شهرستان در صحن کربلا و دیگری در نجف با همکاری ستاد عتبات عالیات استان البرز بنا شده و به صورت شبانه روزی از زائران پذیرایی می کند و یک موکب دیگر با همکاری سپاه ناحیه حضرت علی اکبر(ع) اشتهارد در مرز مهران پذیرای زائران خواهند بود.

شاهبیگ با بیان اینکه حدود یک هزار نفر از شهروندان اشتهاردی در این پیاده روی از شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: ۵۰ نفر از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات اشتهارد برای خدمت گذاری به زائران در موکب ها اعزام می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی خیرینی که امسال به این ستاد کمک کردند بتوانیم با توجه به کمبود بودجه ای که داشتیم به زائرین خدمات رسانی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها