خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: قطعا مردم ما بی تفاوت نیستند و تکلیف شرعی، عقلی و انقلابی همه ما است که حمایت خود را از طریق کمک های مالی به مسلمانان مظلوم و بی دفاع میانمار داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۳۸۵۵۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و برخی از دست نشانده های آنها در منطقه برای رسیدن به منافع خودشان هرچند گاهی آشوب و فتنه ای ایجاد می کنند.

 وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در جبهه های مختلف وهابیت و بهائیت را در زمینه مذهبی به راه انداختند و امروز در شکل داعش در کشورهای سوریه، عراق و بعضا در افغانستان برعلیه امت اسلامی مرتکب جنایت می شوند.

نوفرستی خاطرنشان کرد: سیاستی است که استکبار جهانی به نام دین و با استفاده ابزاری از برخی افرادی که به ظاهر مدافع دین هستند اما به پشتوانه استکبارجهانی موقعیت خودشان را در جهان حفظ می کنند؛ در دنیا اعمال زور و جنایت می کنند.

وی با بیان اینکه خصومت با مسلمانان در برخی کشورها رنگ دینی و ملی دارد افزود: در کشور میانمار به دلیل وجود دولتی که دست نشانده استکبار جهانی است، در مقابل ملت خودش ایستاده و به این همه جنایات، ظلم و ستم، قتل عام و غارت مسلمانان دست می زند که چنین فجایعی را کمتر در دنیا سراغ داریم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان عنوان داشت: دولت میانمار منافع استکبار، غرب و کسانی که دست نشانده غرب هستند را دنبال می کند و به دلیل مسائل دینی عرصه را بر ملت خودشان تنگ کرده اند.

وی با بیان اینکه در آیین اسلام بر حمایت از مسلمانان مظلوم و بی دفاع تاکید فراوان شده است متذکر شد: همانطور که در فرمایشات پیامبر اسلام(ص) داریم که می فرمایند " اگر فریادی از مسلمانی بلند شد که امت مسلمین پاسخ آنان را ندادند و لبیک نگفتند؛ آنان مسلمان نیستند".

نوفرستی با بیان اینکه در مکتب اسلام مسلمانان برادر یکدیگرند یادآور شد: نمی شود یک برادر مومن و مسلمان از برادر خودش بی خبر باشد و بدترین فجایع، ظلم، فساد، غارت و سوزاندن ملت مسلمان را ببیند و سکوت کند.

وی با بیان اینکه حمایت از مسلمانان میانمار تکلیف الهی، شرعی و عقلی همه ما است گفت: قطعا کسی که مسلمان و مومن باشد؛ در مقابل این همه فجایع که مشهود است و در رسانه ها منتشر می شود بی تفاوت نمی نشیند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با تاکید بر اینکه حمایت از مردم مظلوم میانمار نه تنها بر عهده هر مسلمان بلکه بر عهده هر انسانی است اظهارداشت: امیرالمومنین(ع) فرمودند " یا در خلقت یا در مسائل دینی با تو یکی هستیم".

وی یادآور شد: همانطور که روزی امام راحل فرمودند " دست دولت آمریکا از آستین صدام بیرون آمده است " امروز دست آمریکا از آستین دولت میانمار بیرون آمده است.

نوفرستی تاکید کرد: قطعا مردم ما نباید بی تفاوت باشند و تکلیف شرعی، عقلی و انقلابی همه ما است که حمایت خود را از طریق کمک های مالی به مسلمانان مظلوم و بی دفاع میانمار داشته باشیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خطاب به دولتمردان توصیه کرد: دولت جمهوری اسلامی و مجموعه های نظام تکلیف دارند طبق فرمان رهبری در عرصه های بین المللی از طریق سیاسی، اقتصادی و بر هر نحو ممکن فشارهایی بر نظام های حاکم در میانمار بیاورند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها