خبرهای داغ:
در محکومیت اهانت رئیس جمهور هتاک آمریکا :

بیانیه بسیج کارمندان استان قزوین صادر شد

بیانیه مجمع سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در محکومیت اهانت رئیس جمهور هتاک آمریکا نسبت به مردم شریف ایران اسلامی صادر گردید.
کد خبر: ۸۹۳۸۵۵۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بیانیه مجمع سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در محکومیت اهانت رئیس جمهور هتاک آمریکا نسبت به مردم شریف ایران اسلامی صادر گردید که متن آن به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
هرجا كه نشانى از امريكا داشته باشد، سيه‏روزى و بر مردم آن‏جا حاكم است.
حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)
بی تردید بازخوانی سیاهه ی دشمنی ها، کینه توزی ها و جنایتهای رژیم ددمنش ایالات متحده امریکا و اقدامات خصمانه دولتمردان جنگ افروز و فتنه گر آن و متحدان غربی و منطقه ای اش در مقابله با انقلاب مردمی و اسلامی ایران ما را به این موضوع رهنمون می سازد که سیاست ها و رفتارهای امریکا و خوی درندگی و ظالمانه سردمداران غدار کاخ سفید غیر غیرقابل تغییر و اعتماد است .
آمریکا دشمن دیرین بشریّت، انسانیت و به عنوان اصلی ترین دولت تروریست‌پرور و عامل اصلی ناامنی در جهان به شمار می رود .
سخنان سخیف، ابلهانه و مشمئز‌کننده ترامپ رئیس‌جمهور جاهل آمریکا ، این خلف صالح سرمداران کفر و نفاق ، برای ملت غیور ایران که سال ها در برابر این ادبیات و رفتارها سینه سپر کرده و فریاد عزت ، غیرت و استقلال را یک تنه در جهان سرداده است ، اتفاق و تجربه ی تازه ای نیست. در همین راستا فرهنگیان ، این طلایه داران عرصه عزت ، تربیت و شهادت نکاتی را اعلام می نماید :
1-امریکا همچنان دشمن شماره یک جهان اسلام و به خصوص انقلاب مردمی و اسلامی ایران عزیز است . مهمترین پیام عبرت آموز این گونه یاوه گویی های سردمداران جانی امریکا ، حفظ مرزبندی با دشمن غداری است که چشم دیدن عزت ، استقلال و ثبات ایران اسلامی را در میان انبوهی از ناامنی ها و بحران های منطقه ای ندارد . بی تردید آن چه برابر سیاست و ذات دولت سلطه گر و مستکبر امریکا و مشکلات فراروی کشور ، نجات بخش و پیروزی آفرین است سرلوحه قراردادن و برجسته سازی دیدگاه های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سرنوشت ساز در عرصه مقابله با شیطان بزرگ و « حفظ روحیه و تفکر انقلابی » و نماد آن ، عدم تبعیت از دشمن ، «نه» به امریکا و مقابله تمام عیار با شبکه خبیث سلطه و صهیونیست است .
2- یکی از عبرت های داستان « برجام » ، مقابله با ترویج گزاره غلط « حل مشکلات کشور در گرو سازش است » و تمسک به منطق استوار انقلاب که توسط مردم بزرگ ایران با شعار « مرگ بر امریکا » زنده نگه داشته شده است . بر همان اساس موضع ملت قهرمان ایران و فرهنگیان این مرز و بوم ، « عدم اعتماد و خوشبینی » به این دشمن غدار ، دروغگو ، بدعهد ، فریبکار و از پشت خنجرزن است .امروز برهمگان واضح است که راه اعتماد به شیطان بزرگ بن بستی بیش نبوده و عایدی برای ملت ایران نداشته است.همان که رهبر فرزانه انقلاب در ابتدای راه برجام بدان اشاره نمود و حکیمانه انتهای قصه را گوشزد نمود ولی متاسفانه برخی دچار اشتباه محاسباتی شدند .
3- برجام به عنوان یک تجربه که به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب « بی نتیجه بودن مذاکره با امریکایی ها ، بدعهدی آن ها و ضرورت بی اعتمادی به وعده های امریکا را بار دیگر ثابت کرد » ، برگ عبرت آموزدیگری برتاریخ پرفراز و نشیب این مرزو بوم ثبت کرد .
فرهنگیان به عنوان چشم بینا و بصیر عرصه تربیت انقلابی ، از دست اندرکاران قضیه برجام می خواهند تا بار دیگر به طور واقع بینانه به این قصه بنگرند .
چرا که برجام بر خلاف تبلیغات و فضاسازی های گسترده نه تنها منفعت قابل توجهی نصیب ملت شریف ایران نکرده است بلکه به فرموده رهبر حکیم انقلاب دچار نقاط ابهام و ضعف‌های ساختاری و موارد متعددی است که در صورت فقدان مراقبت دقیق و لحظه به لحظه،‌ می‌تواند به خسارت‌های بزرگی برای حال و آینده‌ کشور منتهی شود .
حال در این شرایط ، انتظار است که دولت به عنوان مسئول این امر ، بر اساس 3 اصل « عزت ، حکمت و مصلحت » زیرکانه و عزتمندانه در مقابل عهدشکنی ها و زیاده خواهی های امریکا و اروپا بایستد و به پیروی از رهبر و ملت شجاع ایران ، پاسخی عملی و مسئولانه و مقتدرانه به طرف های عهدشکن خود بدهد .
4- فرهنگیان غیور ، ضمن حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد ارزشمند مردمی و انقلابی که عزت و سربلندی ایران اسلامی را در طول انقلاب رقم زده است و همچون خواری در چشم بدخواهان داخلی و خارجی انقلاب ، باعث ثبات و امنیت کشور ومنطقه شده است ، اهانت ها و یاوه گویی های همیشگی ایادی زور و استکبار را نسبت به سپاه عزیز ، محکوم نموده و از دولتمردان محترم خواهان است که از نهاد عزتمند سپاه غیورانه در عرصه داخلی و بین المللی در سخن و عمل از آن حمایت کنند .
در پایان اعلام می داریم هرگونه مذاکره دیگر پیرامون بقای برجام یا مذاکره درباره توان نظامی ، دفاعی و موشکی محکوم است .
از این رو توجه تمام به بحث اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری ، به عنوان اولویت اول و بهترین راه مقابله و دفاع از این هجوم همه جانبه ، باید مورد توجه قرار بگیرد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها