مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج»:
اصلانی گفت: متاسفانه در حال حاضر در جامعه ما سن بلوغ جنسی پایین آمده و مسئولان اصلا به فکر این قضیه نیستند واز آن طرف سن ازدواج بالا رفته و مسئولان هیچ توجهی ندارند و این باعث شده فساد افزایش یابد.
کد خبر: ۸۹۳۸۵۶۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

مینو اصلانی  مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: اگر مسئولان سن ازدواج را 18 سال قرار دهند یک فرد 17 ساله که شرایط ازدواج را دارد و احساس نیاز هم می کند باید چه کند؟ این مطالبه جدی مردم از مجلس است که از وضع قوانینی که جلوی آزادی و اختیار مردم را می گیرد خودداری کنند. این مسئله غیر منطقی  می باشد و بر اساس فطرت انسانی نیست.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر در جامعه ما سن بلوغ جنسی پایین آمده و مسئولان اصلا به فکر این قضیه نیستند واز آن طرف سن ازدواج بالا رفته و مسئولان هیچ توجهی ندارند و این باعث شده فساد افزایش یابد.اگر سن قانونی ازدواج را ابلا ببرند با دست خودمان جوانانی که می خواهند ازدواج کنند و از گناه به دور بمانند را به سمت مفاسد اجتماعی و اخلاقی سوق می دهیم و این گناهی نا بخشودنی است که آسیب های جبران ناپذیری را به خانواده ها و جامعه مسلمان ما وارد می کند.

 

ارسال نظرات