مسئول سازمان بسیج طلاب آذربایجان شرقی در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان برای ازدواج به قراردادهای شرعی توجه کنند نه قرارهای بین المللی

حجت الاسلام تقوی آزاد گفت: برای ازدواج باید به قراردادهای شرعی نگاه کرد نه قرارهای بین المللی، اگر کسی توان ازدواج داشته باشد و نیازش باشد هیچ مانعی نباید وجود داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۳۸۵۶۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

حجت الاسلام علی تقوی آزاد  مسئول سازمان بسیج طلاب آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: افزایش سن ازدواج از طریق قانون اصلا به نفع جامعه ما نیست و بزهکاری ها و بی اخلاقی ها را افزایش می دهد. اینکه مسئولان سن ازدواج را که هر روز بالاتر می رود از طریق وضع قوانین بالا ببرند و از آن طرف هم کار فرهنگی صورت نگیرد جامعه را دچار مشکلات جبران ناپذیر می کند.

وی بیان داشت: برای ازدواج باید به قراردادهای شرعی نگاه کرد نه قرارهای بین المللی، اگر کسی توان ازدواج داشته باشد و نیازش باشد هیچ مانعی نباید وجود داشته باشد ولی متاسفانه به جای اینکه فرهنگ سازی در این زمینه صورت بگیرد هر روز مشکلات پیش پای جوانها را بیشتر می کنند و ازدواج آنها را به تاخیر می اندازند.

مسئول سازمان بسیج طلاب آذربایجان شرقی تصریح کرد: مسئولان باید به فکر تسهیل ازدواج جوانان باشند و به جای وضع قوانینی که سنگ اندازی و مانع برای ازدواج آنهاست تسهیل در امور ازدواج آنها را فراهم کنند.

 

 

ارسال نظرات