خبرهای داغ:
معاون سیاسی استاندار قزوین اذعان کرد: وحدت کلمه و یکپارچگی از عوامل اصلی موفقیت های ما بوده و امروز هم باید بیشتر از قبل نسبت به یکپارچگی ملت حساس بود.
کد خبر: ۸۹۳۸۵۹۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سید سعید ساهرخی معاون سیاسی استاندار قزوین در مراسم تودیع و معرفه روسای سازمان نیروهای مسلح استان قزوین که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن موانع بسیار توانسته است به پیروزی دست یابد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برای رسیدن به پیروزی از موانعی چون تحریم‌های کوچک و بزرگ، جنگ تحمیلی و دوران هشت سال دفاع مقدس و کودتاهای مختلفی عبور کرده لذا مراقبت از آن در دنیای امروز نیز امری ممکن و لازم است.
این مسئول تشریح کرد: وجود رهبری مقتدر، باصلابت و هدایتگر و هم‌چنین حضور یکپارچه و منسجم مردم در کنار رهبری از عوامل اصلی پشت سر گذاشتن همراه با موفقیت موانع موجود بوده است.
وی  با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) وحدت را از عوامل پیروزی انقلاب عنوان کرد و گفت: وحدت کلمه و یکپارچگی از عوامل اصلی موفقیت های ما بوده و امروز هم باید بیشتر از قبل نسبت به یکپارچگی ملت حساس بود.
شاهرخی مطرح کرد: باید هوشیار بود که دشمن و رژیم استکبار جمهوری اسلامی را هدف ضربه های خود قرار داده و می‌خواهد با هر حیله و ترفند ممکن سبب برهم زدن صفوف وحدت بخش ما شود.
وی خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش‌های مکرر دشمن وجود رهبری با صلابت و مردمانی یکپارچه و حاضر در صحنه همواره نقشه‌های شومشان خنثی شده است.
این مسئول در ادامه توضیح داد: امروز دشمن فهمیده است که جدایی مردم از رهبری تنها راه ضربه زدن به ایران است لذا با فشارآوردن از طریق بحث‌های هسته‌ای و مباحث دیگر میخواهد جوانان را از پیمودن ادامه راه پیشرفت کشور بازداشته و سبب ایجاد جدایی میان مردم و رهبری شود.
معاون سیاسی استاندار قزوین با اشاره به سخنان سخیف ترامپ تبیین کرد: ترامپ در سخنان اخیر خود سپاه را که نهادی مقدس برای جمهوری اسلامی ایرا بوده و همواره در طول تاریخ خدمات ارزنده ای را به ارمغان آورده است مورد هجمه قرار داد.
شاهرخی در خصوص بازخورد افراد نسبت به این اراجیف تصریح کرد: سخنان ترامپ در حقیقت سبب وحدت، همدلی و انسجام بیشتر در میان افراد شده است.
وی بسیج را شاکله‌ای مردمی و تشکیل شده از سپاه عنوان کرد و افزود: ما باید همواره به گونه ای صحبت و رفتار کنیم که در جهت رشد و وحدت کشور باشد.
این مسئول ابراز داشت: ما باید همانطور که رهبر انقلاب نیز تاکید داشته اند همواره به گونه ای رفتار کنیم که در اجماع بین‌المللی حقانیت نظام ما برای همگان آشکار باشد.
معاون سیاسی استاندار قزوین تاکید کرد: همه افراد و نهاد ها برای حمایت از کشور باید آماده باشند و برای دفاع از کشور و منابع و منافع آن تا پای جان دفاع خواهند کرد.
شاهرخی متذکر شد: دشمن باید بداند که ما هرگز بر سر منابع و منافع کشورمان کوتاه نخواهیم آمد و با وحدت، همدلی و یکپارچگی که در میان آحاد ملت با ارتش، سپاه و بسیج است، ایستادگی می‌کنیم.
وی در بخش پایانی این نشست به وحدت موجود در دستگاه‌های امنیتی و انتظامی اشاره کرد و گفت: امروز استان قزوین از امن‌ترین استان های کشور است و این موضوع ناشی از وحدت دستگاه قضای استان قزوین و نیز مردم فهیم این استان است.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها