خبرهای داغ:
رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین:
رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین اذعان کرد: سازمان قضایی مقابله با اراذل و اوباش را از اولویت‌های خود قرار داده و با اهتمام جدی به این موضوع خواهد پرداخت تا هم به تکلیف الهی خود عمل کرده باشد و هم تا حدی از دغدغه ها و نگرانی های رهبر معظم انقلاب بکاهد.
کد خبر: ۸۹۳۸۶۲۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دارابیان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین،در مراسم تودیع و معرفه روسای سازمان نیروهای مسلح استان قزوین که صبح امروز برگزار شد با اشاره به سخنی از امام صادق(ع) اظهار کرد: صرف یک درهم در راه پیشگیری برابر با هزار درهم در راه درمان است.
وی در ادامه ضمن تبیین اهمیت والای پیشگیری از وقوع جرم، تصریح کرد: اگر موضوع پیشگیری از وقوع جرم که از اصول بسیار مهم در کشور است از همان ابتدای انقلاب مورد توجه قرار می‌گرفت ما امروز شاهد این حجم از پرونده‌های شکایتی و خسارات مادی و معنوی در داخل کشور نبودیم.
این مسئول ابراز داشت: امام(ره) از همان روزهای آغازین شکل‌گیری انقلاب ضرورت اجرای نهادهایی چون سپاه، ارتش، شهرداری، نظارت بر حفظ اقتدار ملی و نیز نیرویی بازدارنده از وقوع جرایم تاکید داشتند.
رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین اضافه کرد: امروز سازمان قضایی به منظور متولی امر در موضوع پیشگیری از وقوع جرم و به جهت حفظ و صیانت از کشور پیش بینی شده است.
دارابیان مطرح کرد: از اوایل دهه 70 موضوع پیشگیری از وقوع جرم از اهمیت بسیاری در کشور برخوردار گشت و امروز این پیشگیری ها سبب شده که شاهد کاهش جرائم در کشور باشیم.
وی با اشاره به آیات قرآن پیشگیری از وقوع جرم را امری لازم دانست و تبیین کرد: پیشگیری از وقوع جرم به ویژه در مجامع استانی بسیار حائز اهمیت است و مورد ضرب و شتم قرار دادن هم‌نوع در قرآن نیز مذمت شده و در تقابل با فرامین الهی می‌باشد.
این مسئول با اشاره به نگرانی‌های سال‌های اخیر مقام معظم رهبری در خصوص موضوع اراذل و اوباش در کشور تشریح کرد: سازمان قضایی مقابله با اراذل و اوباش را از اولویت‌های خود قرار داده و با اهتمام جدی به این موضوع خواهد پرداخت تا هم به تکلیف الهی خود عمل کرده باشد و هم تا حدی از دغدغه ها و نگرانی های رهبر معظم انقلاب بکاهد.
رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین در خاتمه با اشاره به اهمیت پیروی از فرمان امام و ولی عصر تاکید کرد: ما نباید فرمان امام زمان خود را جزو اولویت های دوم و یا سوم خود قرار دهیم و می‌بایست بدون هیچ تعللی نسبت به اجرای آن اقدام کنیم.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها