کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

مردمی کردن اقتصاد، راه چاره‌ای برای خروج از بحران های اقتصادی موجود

سلیمانی گفت: مردمی کردن اقتصاد و دور شدن از اقتصاد دولتی شاید راه چاره خوبی برای خارج شدن از بحران های موجود باشد که البته این نیز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تعریف می شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۶۴۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲

محمد هادی سلیمانی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، ضمن انتقاد از سیاست های دولت در برابر بخش تولید اظهار داشت: در سالی که اشتغال و تولید جزو اولویت های اصلی نظام پیش بینی شده است، متأسفانه می بینیم که دولت خلاف این مسیر حرکت می کند و بعضا برخی تصمیم گیری ها به ضرر بخش تولید تمام می شود.
 
این نخبه بسیجی با بیان اینکه وضعیت اشتغال روزبروز بحرانی تر می‌شود، افزود: اتخاذ سیاست هایی که فشار را بر تولیدکنندگان افزایش می دهد، از جمله عواملی است که رشد منفی اشتغال را در پی دارد.
 
وی در ادامه به لزوم مشارکت دادن مردم در بخش های مختلف اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: مردمی کردن اقتصاد و دور شدن از اقتصاد دولتی شاید راه چاره خوبی برای خارج شدن از بحران های موجود باشد که البته این نیز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تعریف می شود.
 
سلیمانی تصریح کرد: قطعا اگر به مردم و بخش خصوصی اعتماد کند و موانع پیش روی آنها را حذف کند، سرعت رشد و توسعه اقتصادی در کشور شتاب می گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار