جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

برای حفظ دستاوردهای انقلاب حتی اگر در نقطه ای از آمریکا باشد ما آنجا خواهیم بود

سرهنگ پاسدار یارمحمدی در صبحگاه "من یک سپاهی ام" در واحد پیشگام فرزانگان شاهرود گفت:حفظ دستاوردهای انقلاب هم نه محدودیت مرزی دارد و نه محدودیت عرصه ای و نتیجه این می شود که ما گاهی در سوریه هستیم و گاهی در نقطه ای دیگر و اگر لازم باشد در آمریکا هستیم.
کد خبر: ۸۹۳۸۶۶۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در مراسم صبحگاه "من یک سپاهی ام" در واحد پیشگام فرزانگان حوزه بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود در سخنانی با اشاره به جنگ هشت ساله دفاع مقدس و شرکت ۴۵ کشور دنیا در جنگ مستقیم با ایران اظهار کرد: اینکه سپاه در همه عرصه‌ها حضور دارد به علت وظیفه اصلی اوست که همان حفظ انقلاب و دستاورد‌هایی است که از طرف امام (ره) تبیین شده است.
وی افزود: حفظ دستاورد‌های انقلاب هم نه محدودیت مرزی دارد و نه محدودیت عرصه‌ای و نتیجه این می‌شود که ما گاهی در سوریه هستیم و گاهی در نقطه‌ای دیگر و اگر لازم باشد برای حفظ دستاورد در نقطه‌ای در آمریکا باشد ما آنجا هستیم.
جانشین سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: در بحث عرصه‌ای هم همین حالا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه بزرگترین و سنگین‌ترین پروژه‌های میلیاردی غرب آسیا را انجام می‌دهد.
وی تصریح کرد: سپاه تنها نیروی نظامی در دنیاست که پشتوانه مردمی دارد و از مردم برای مردم است.
یارمحمدی بیان کرد: بزرگترین معزل ما برای دانش آموزان بحث رسانه است چرا که در دفاع مقدس مرز مشخص بود، ولی الان در جنگ فرهنگی اقتصادی و سیاسی مرز نداریم و آنچه در مقابل این جنگ باید داشته باشیم قدرت نرم است.
جانشین سپاه شاهرود با اشاره به آرم سپاه که در دستان دانش آموزان بسیجی بود تاکید کرد: اگر آرم سپاه را نگه می‌دارید محکم و با افتخار نگه دارید که خون زادی پای این آرم مقدس ریخته شده است.
در این برنامه بیانیه حمایت از سپاه و محکوم کردن سخنان رئیس جمهور آمریکا قرائت شد و کمپین حمایت از سپاه با شعار من یک سپاهی ام انجام و حکم مسئولیت فرمانده واحد پیشگام فرزانگان به او ابلاغ شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار