خبرهای داغ:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از برگزاری مرحله منطقه‌ یک کشوری بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در آستانه تبریز 2018، در تبریز خبرداد.
کد خبر: ۸۹۳۸۶۷۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده با اعلام خبر، گفت: توجه به اینکه در آستانه آغاز تبریز 2018 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی قرار داریم، واگذاری میزبانی مرحله منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت‌های شهر فرهنگی تاریخی تبریز است.

دبیر اجرایی جشنواره منطقه‌ی یک کشوری بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در عین حال افزود: حضور قصه‌گویان منتخب و برتر استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، گیلان، اردبیل و زنجان و برگزاری این جشنواره در تبریز گام مهمی در کیفیت بخشی به فعالیت قصه‌گویی به عنوان فعالیتی ارزشمند و تاثیرگذار فرهنگی خواهد بود.

وی با اشاره به بخش‌های جنبی این جشنواره افزود: در کنار اجرای قصه‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی نیز در راستای ترویج و تعمیق قصه‌گویی از جمله برگزاری کارگاه‌های و نشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

یوسف‌زاده با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره گفت: شهر تبریز طی روزهای 29 آبان الی 2 آذرماه سال میزبان قصه‌گویان برتر و منطقه یک کشور خواهد بود و نفرات برگزیده این جشنواره به بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی خواهند شد.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ و آداب و سنن، وتبیین نقش قصه‌گویی به خانواده‌ها در انتقال مفاهیم تربیتی و تعامل و ارتباط صحیح و تاثیرگذاری پدران ومادران با فرزندان را از ویژگی‌های قصه‌گویی به عنوان فعالیت مهم فرهنگی دانست و اظهار امیدواری کرد کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها و اولیای تربیتی به عنوان مخاطبان اصلی جشنواره حضور گسترده‌ای در این رویداد فرهنگی داشته باشند

ارسال نظرات
پر بیننده ها