امام جمعه ابرکوه مطرح کرد:

بانوان مسئولیت نجات جامعه از گرفتاری در غرقاب فساد غرب را بر عهده دارند

امام جمعه ابرکوه در جمع بانوان بسیجی ابرکوه گفت: در راستای نجات جامعه و جوانان از غرقاب فسادی که توطئه غربیان است، بانوان مسئولیت سنگینی برعهده دارند.
کد خبر: ۸۹۳۸۶۸۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، صبح امروز چهارمین نشست اعتقادی، معنوی و اخلاقی شعبه نمایندگی، ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) با موضوع سبک زندگی خانوادگی و اجتماعی واقدامات پیشگیرانه آن با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، برگزار شد.
حجت اسلام حسینی در مقایسه دیدگاه اسلام و غرب به انسان، اظهار کرد: در دیدگاه غرب انسان و حیوانات خانگی همچون سگ هیچ تفاوتی با هم ندارند و حتی بعض حیوانات برتر هم هستند. اما مکتب اسلام انسان ساز، عزت و شرافت بخش است که همه فضیلت‌ها و شایستگی‌ها را در انسان متمرکز کرده و همه موجودات را در خدمت انسان می‌داند.
حسینی تصریح کرد: برای داشتن زندگی انسانی باید در وهله اول به مبانی دینی خودمان پایبند باشیم در مرحله بعدی به تمامی دستورات دینی با جدیت عمل کنیم.
وی خاطرنشان کرد: مسئولیت بانوان در حفظ انقلاب و نجات جامعه از غرقاب فسادی که دشمن به راه انداخته است و تلاش می‌کند جوانان ما را به انحطاط بکشد، بیشتر از دیگران است.
گفتنی است در این نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، اعضای شورای حوزه، مسئولین نظارت تایید صلاحیت پایگاه‌ها حضور داشتند.
ارسال نظرات