در دیدار پرسنل سپاه ابرکوه با سرپرست فرمانداری :

پاسخ دندان شکن جناح های مختلف به یاوه گویی های ترامپ مهر تأیید اتحاد ملت است/ مسئولیت های مختلف افراد همچون تنگه اُحد است

سرپرست فرمانداری ابرکوه در دیدار پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت: پاسخ دندان شکن جناح های مختلف به یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور آمریکا، مهر تأیید اتحاد و هم صدایی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۹۳۸۶۹۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ابرکوه، علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به همراه تعدادی از پرسنل ناحیه با محمد محامدی سرپرست فرمانداری شهرستان، دیدار کردند.
فاتحی با اشاره به آیه ۴ سوره محمد (ص) با این معنی که چیزی که ثمره خون شهدا است تحت هیچ شرایطی از بین نمی رود، اظهار کرد: آنچه امروز در این موقعیت حساس به هر صورت، با هر لباس و هر دیدگاه و تفکر، اوجب واجبات است حفظ نظام و انقلابی است که مصداق آیه قرآن و ثمره خون شهیدان است.
وی افزود: انقلابی بودن فقط حضور در صحنه های خطر نیست، هر چند آنهایی که بودند و ماندند انقلابی هستند و انقلاب به برکت وجود آنها استمرار یافت، ولی نسل امروز که نه جنگ، نه انقلاب و نه امام را دیدند؛ نیز می توانند به همان اندازه انقلابی باشند که انگار در پیروزی انقلاب و مدیریت دفاع مقدس نقش داشته اند. لذا امروز انقلابی گری یکی از مفاهیم اساسی است.
فاتحی خطاب به آنها که خواسته و ناخواسته در صدد تفکیک روح و جسم انقلاب و نظام هستند، گفت: زمانی انقلاب بود و نیاز به تفکر انقلابی، امروز آن انقلاب به نظام تبدیل شده است و افکار عمومی باید در راستای حفظ نظام گام بردارند. انقلابی و تفکر انقلابی کهنه نمی شود و در پیچ و خم زمان گم نخواهد شد. با همین قدرت و شدت پیش می رود تا به انقلاب حضرت ولی عصر (عج) متصل شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تصریح کرد: مسولیت تمام افراد در سمت های مختلف مثل تنگه احد است، هر کس این تنگه را نگه دارد و به بهانه ها، تهدیدها و فشارهای مختلف از میدان خارج نشود، گوش به فرمان ولی امر باشد انقلابی می ماند تا زمینه ظهور فراهم شود.
وی خاطر نشان کرد: ملت ایران تا کنون در عرصه های مختلف نشان دادند که قرار نیست میدان را خالی کنند، تا خداوند این ماموریت خطیر را به قوم دیگری محول کند.
فاتحی در پایان آمادگی کامل نیروهای ناحیه مقاومت بسیج را جهت همکاری با سرپرست جدید فرمانداری، در انجام کارهای عمرانی و فرهنگی زیر چتر نظام جمهوری اسلامی، اعلام کرد.
محامدی سرپرست فرمانداری ابرکوه ضمن ابراز امیدواری از اینکه با هماهنگی و هم فکری همه دستگاه های اجرایی می توان در توسعه شهرستان مثمر ثمر واقع شد، اظهار کرد: نمونه این هم صدایی در بحث برجام، تحریم سپاه و دفاع از نظام نمایان شد، که خوشبختانه همه جناح ها، پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های ریس جمهور آمریکا دادند.
وی افزود: واژه انقلابی بودن به عبارتی در روحیه جهادی مردم به ویژه مسئولان تعریف می شود، که برای درک بهتر دردهای افراد جامعه تلاش و فعالیت می کنند و مسئولیت این بار سنگین بیشتر بر دوش مسولین است و فرقی ندارد در چه مقطع و مسئولیتی هستند.
محامدی تصریح کرد: انقلابی بودن به ظاهر انقلابی نیست، بلکه باید باطن و ضمیر افراد یک چیزی را دنبال کند که ماهیت انسانی دارد و نهایتاً به آن درجه عالی انسان بودن برسند، که بتوانند درخواست های مردم و جامعه را جامه عمل بپوشاند.
ارسال نظرات