رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای علامه امینی سراب:

شکوفایی تفکر بسیجی با تبیین امنیت حاصل می شود

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای علامه امینی سراب در نشست صمیمی با مسئولان بسیج دانشجویی استان با تاکید بر لزوم آگاه سازی نسل جدید انقلاب نسبت به مقوله انقلاب گفت: اگر نعمت امنیت برای دانشجویان و نسل جدید تشریح شود، روحیه بسیجی شکوفا می شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۰۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا نجمی آزاد با اشاره به هجوم استکبار جهانی علیه سپاه پاسداران به نقش بسیج در محیط دانشگاه و کشور، خدمات بسیج و سپاه در کشور بی نظیر خواند.

وی افزود: امروز دانشگاهیان به خوبی با حضور در محیط های آموزشی و دانشگاهی خود را مدیون زحمات نیروهای نظامی و سپاه و بسیج می دانند که امنیت آفرین کشور هستند، امنیتی که نعمتی است بزرگ که تا سلب نشود قدر آن کمتر حس می شود.

نجمی آزاد با اشاره به خصوصیت و ویژگی های منحصر به فرد در دانشکده ها و آموزشکده های فنی ابراز داشت: خمیره و شاکله این دانشکده ها از بسیج بوده و هر چند برخی تفکیک جنسیتی را برای دانشکده های فنی عیب می دانند ولی برای مجموعه نقطه قوت و حرکتی ارزشی است.

این مقام مسئول توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی و تربیت دانشجویان کار آفرین و آچار به دست را از ویژگی های خاص و در عین حال همسو با پیشرفت کشور و منویات رهبری و همسو با ماموریت های بسیج عنوان کرد.

نجمی آزاد با اشاره به داشتن روحیه انقلابی در ساختار دانشکده های فنی اظهار داشت: این روحیه علاوه بر محیط دانشجوی در محیط همکاران دانشکده نیز موج می زند .

وی در پایان با بیان اینکه دانشگاه ها مدیون بسیج و سپاه هستند خاطرنشان کرد: نباید رنگ و بوی بسیج و تفکر بسیجی در دانشگاه ها کم رنگ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها