رئیس اداره بهزیستی مراغه از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای 130 نفر از مددجویان زیر پوشش این سازمان از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۰۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

شهین صادقی  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: در این مدت 15 میلیارد ریال تسهیلات برای این مددجویان متقاضی با حمایت این سازمان تخصیص یافته و پرداخت شده است.
وی ادامه داد: این تسهیلات در سه حوزه توانبخشی، امور اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان این شهرستان تخصیص یافته است.
صادقی اضافه کرد: در بخش توانبخشی، این تسهیلات برای مددجویان دارای معلولیت، در حوزه امور اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار دارای مدرک حرفه آموزی و نیز در بخش پیشگیری به مددجویان رهایافته از دام اعتیاد و مهارت آموخته ارائه شده است.
وی گفت: این تسهیلات برای اشتغال زایی مددجویان در زمینه های مختلف شغلی و صنایع دستی از جمله قالیبافی، دامداری، خیاطی، آرایشگری، کابینت سازی، قنادی و لوله کشی بر اساس قوانین سازمان بهزیستی ارائه شده است.
صادقی افزود: در راستای حمایت از اشتغال مددجویان زیر پوشش این سازمان نیز، 70 نفر از دریافت کنندگان این تسهیلات در قالب بیمه هدفمندی، 50 نفر در قالب بیمه خویش فرما و 20 نفر نیز در قالب کارفرمایی، از خدمات بیمه ای بهره مند شده اند.
وی اضافه کرد: با توجه به استقبال مددجویان متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال زایی، در نیمه دوم امسال نیز تسهیلات لازم برای این منظور در این شهرستان تخصیص می یابد.

ارسال نظرات