تبریز قهرمان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان آذربایجان‌شرقی شد

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان آذربایجان‌شرقی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور 26 تیم و 131 کشتی گیر در خانه کشتی تبریز برگزار شد و تبریز در دو رشته ازاد و فرنگی قهرمان مسابقات شد‌.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۲۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، در این دوره از رقابت‌ها در بخش تیمی رشته آزاد‌، تبریز الف با 85 امتیاز قهرمان شد و تبریز ب با 59 امتیاز در جایگاه دومی ایستاد و سراب با 46 امتیاز به مقام سومی تیمی رسید‌.

در بخش تیمی رشته فرنگی تبریز الف با 76 امتیاز قهرمان شد و میانه با 48 امتیاز به مقام دومی تیمی دست یافت و مراغه با 45 امتیاز سوم شد‌.

در بخش انفرادی رشته آزاد شهرود قایم‌پور از تبریز الف‌، محمد ملکی از تبریز الف‌، محمد طالب‌بیگی از ملکان‌، حسین مصطفوی از تبریز الف‌، محسن مصطفوی از تبریز الف‌، اکبر مردی از سراب‌، محمد علی ایمانی از تبریز الف‌، رضا شاه محمد‌پور از هشترود‌، شهرام یاری تبریز الف‌ و رضا هادی از باسمنج قهرمان شدند.‌

در بخش انفرادی رشته فرنگی‌، عادل حسین‌زاده از تبریز ب‌، هادی تختانی از تبریز الف‌، امیر‌حسین هاشمی از تبریز الف‌، سعید بونیک از تبریز الف‌، حسین شهبازی از میانه‌، شایان عفیفی از میانه‌، مصطفی حنیفه از ملکان‌، صادق علیزاده از میانه‌، امیر‌رضا موتاب از تبریز الف و نوید‌اله قلی‌نوسی از تبریز الف به مدال طلا رسیدند‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار