عضو کارگروه سلامت مجمع عالی بسیج و رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از بهره برداری نخستین سالن بدنسازی و آمادگی جسمانی در شهر بایگ تربت حیدریه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۲۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید حمیدرضا امینی در حاشیه بهره برداری از این طرح ورزشی اظهار داشت: این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت ۱۵۰ متر مربع و با هزینه بری ۴۰۰ میلیون ریالی و با مشارکت خیرین به بهره برداری رسیده است.
 
وی افزود: در حاشیه بهره برداری از این طرح خیر نیک اندیش طاهر حسن زاده برای توسعه فضا‌های ورزشی شهر بایگ مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال دیگر را نیر مساعدت خواهد کرد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با بیان اینکه باید به سمت احیا و احداث فضا‌های ورزشی حرکت کنیم، افزود: عمده‌ترین مشکل حوزه ورزش و جوانان این شهرستان و بخش‌ها و شهر‌های تابعه فقدان و یا کمبود فضا‌های ورزشی مجهز است و از خیرینی که در حوزه سلامت و مدرسه سازی تلاش می‌کنند تقاضا داریم برای نشاط و سلامتی جوانان جامعه نیز پیشقدم شوند.
 
امینی خاطر نشان کرد: شهرستان تربت حیدریه دارای استعداد‌ها و ظرفیت‌های بی شماری در حوزه ورزش است که سال‌های متمادی در عرصه‌های استانی، ملی و بین المللی صاحب عناوین برتر شدند و برای ادامه احیا و به فعلیت رساندن سایر استعداد‌ها نیازمند فضا‌های ورزشی و امکانات و تجهیزات هستیم.
 
عضو کارگروه سلامت مجمع عالی بسیج تربت حیدریه اظهار کرد: بالغ بر ۱۵ هزار ورزشکار که حدود چهار هزار و ۶۷۰ نفر دارای بیمه ورزشی هستند در ۳۲ باشگاه این شهرستان فعالیت دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها