برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر دراستان

دومین جشنواره رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۳۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
مسئول بسیج رسانه استان گفت: سازمان بسیجبرگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای دراستان رسانه استان در نظر دارد به منظور نشان دادن نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی بخشی به گروه‌های مختلف مردم از اخبار و واقعیت‌های موجود در جامعه، برای دومین بار در استان جشنواره رسانه‌ای برگزار کند.
حسن زاده با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره رسانه در استان افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی موجب شناسایی توانمندی خبرنگاران انقلابی در استان، افزایش تقویت گستره تفکر، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌ای از نظر ارتباط با مخاطب، تقویت و امیدبخشی به جوانان در عرصه رسانه و توجه به مفاهیم جدید در خبرنگاری و خبرنویسی و همچنین مشارکت اصحاب رسانه در برنامه‌های بسیج است.
وی ادامه داد: محور اصلی این جشنواره امربه معروف و نهی از منکر، شناخت راه‌های نفوذ دشمن و شیوه مقابله با آن، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی خصوصا دستاورد‌های هسته‌ای، شناخت دشمن و اتکا به توان داخلی، بیداری اسلامی و مبارزه با تروریسم خواهد بود.
حسن زاده گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند تا تاریخ ۳۰ آبانماه سالجاری گزارش، خبر، تیتر، عکس و یادداشت خود را به دبیرخانه جشنواره در سازمان بسیج رسانه استان ارسال کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار