خبرهای داغ:
رئيس جنبش جهاد اسلامي فلسطين در ايران:

دوام غده سرطاني رژيم صهيونيستي به دليل چنددستگي مسلمانان است

رئيس جنبش جهاد اسلامي فلسطين در ايران گفت: اگر تاكنون غده سرطاني رژيم صهيونيستي توانسته دوام آورد به دليل ضعف مسلمانان و چنددستگي در بين آنها است هر جا مشكلي وجود دارد ردپاي موساد و رژيم صهيونيست مشاهده مي‌شود كه نمونه‌هاي آن در لبنان، فلسطين، عراق و... است.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۵۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ناصر ابوشریف ظهر امروز در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی اظهار کرد: ظلم‌های فراوانی از سوی صهیونیست‌ها و قدرت‌های بزرگ جهانی حامی رژیم صهیونیستی از سال 1917 میلادی علیه مردم فلسطین به ویژه با اعلامیه بالفور انجام شده از سوی طرح صهیونیست و قدرت‌های بزرگ جهانی که حامی رژیم صهیونیستی بودند.

وی خاطرنشان کرد:‌ حتی نخست وزیر انگلستان چند روز قبل زمانی که سخنرانی کردند حاضر به عدول از اعلامیه بالفور و اعتراف به ظلم انگلیس در حق ملت فلسطین نشدند.

رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه صهیونیست‌ها از سال 1917 میلادی وارد سرزمین فلسطین شدند گفت: این سرزمین بر عکس اینکه صهیونیست‌ها ادعا می‌کنند خالی از سکنه نبود بلکه یک سرزمین آبادی بود حتی مورخان صهیونیست به این مسئله اشاره دارند.

وی خاطرنشان کرد: 700 هزار نفر در آن زمان فلسطینی زندگی می‌کردند و حتی فلسطین 5 هزار سال گذشته دارای 120 شهر بوده و شهری از فلسطین با بهترین شهر در جهان قابل مقایسه بوده است.

ابوشریف یادآور شد: در سال 1948 میلادی دو سوم مردم فلسطین و در 1967 میلادی 500 هزار نفر دیگر اخراج شدند یهودی‌سازی از آن زمان تاکنون ادامه دارد.

وی عنوان کرد: شهر قدس در حال یهودی شدن است مسجد الاقصی در دست مسلمانان نیست و یهودی‌سازی آثار تاریخی فلسطین همچنان ادامه دارد.

رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تصریح کرد: چند سال گذشته پرده‌ای به روی دیوارهای براق یا ندبه گذاشته بودند پس از چندماه که تعمیر آن به پایان رسید، سنگ جدیدی را به جای آن بنا گذاشتند؛ این امر نشان می‌دهد که در واقع تاریخ را تحریف کردند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بر اساس اسطوره بنا شده است گفت: اگر تاکنون این غده سرطانی توانسته دوام آورد به دلیل ضعف مسلمانان و چنددستگی در بین آنها است هر جا مشکلی وجود دارد ردپای موساد و رژیم صهیونیست مشاهده می‌شود که نمونه‌های آن در لبنان، فلسطین، عراق و... است.

ابوشریف از روحانیون خواست: در زمینه آزادی فلسطین نقش ایفا کنند زیرا آزادی فلسطین، مسجد اقصی و قدس واجب عینی است و مسجد اقصی و قدس  تنها متعلق به فلسطینیان نیست بلکه متعلق به تمام مسلمانان جهان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار