خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی سپاه گلپایگان:

در راستای حفظ انسجام گردان بیت المقدس با کیفیت ترین برنامه ها را انجام خواهیم داد.

مهدي سروری با بیان اینکه این کار در راستای حفظ و انسجام و باز آموزی اعضا انجام می شود تصریح کرد: امسال برنامه هایی نیز برای آموزش فرماندهان دسته ها ،فرماندهان گروهان ها و فرماندهان گردان خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۵۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاري بسيج، سروان مهدی سروری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی سپاه گلپایگان در حاشیه تست آمادگی جسمانی گردان بیت المقدس این حوزه که در سالن ورزشی شهید علیشاهی گلپایگان برگزار گردید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی قرار گرفتن در زمره رهروان امام حسین علیه السلام و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی اظهار داشت: بر آن شدیم در ادامه فراخوانی هایی که در طول سال برای آمادگی گردان بیت المقدس حوزه داریم، یک برنامه تست آمادگی جسمانی هشت ساعته داشته باشیم.

سروان سروری ابراز داشت: این فراخوانی که با زحمات و پیگیری های برادر بسیجی احمد رزاقی فرمانده گردان و اعضای فعال پایگاه ها انجام شد، اکنون در حال برگزاری است و با هدف سنجش آمادگی اعضای گردان و همچنین ارتقای آمادگی جسمانی این عزیزان انجام می شود .

وی افزود: ان شاءالله بتوانیم در صحنه های مورد نیاز دفاع از ارزشها و آرمان های انقلاب و در راستای خدمت رسانی به مردم که ولی نعمتان ما هستند هر روز بهتر از گذشته این آمادگی ها را حفظ کنیم .

وی در خصوص تداوم برنامه های گردان بیت المقدس این حوزه اظهار داشت: در طول سال ده مرتبه برنامه فراخوانی گردان داریم که به عنوان فراخوانی های ده ساعته ، دوازده ساعته و بعضاً بیست و چهار ساعته برگزار خواهد شد.

سروری گفت: تا پایان سال ماهیانه یک فراخوانی برای اعضای گردان خواهیم داشت که هر فراخوانی شامل آمادگی جسمانی، آمادگی رزمی و كلاسهاي بصيرتي و پاسخگويي به شبهات اعتقادي و سياسي  است.

وی با بیان اینکه این کار در راستای حفظ و انسجام و باز آموزی اعضا انجام می شود تصریح کرد: امسال برنامه هایی نیز برای آموزش فرماندهان دسته ها ،فرماندهان گروهان ها و فرماندهان گردان به صورت دوره های چهارده روزه در اصفهان و تهران خواهیم داشت.

وی در خصوص میزان رضایت مندی اعضای گردان از این برنامه ها اذعان داشت: سعی کردیم برنامه ها به صورت متنوع باشد و بسیجیانی که بدون هیچ چشم داشت مادی و با انگیزه خودشان وارد گردان می شوند، قطعا باید شرایط آنها را در فراخوانی ها لحاظ کنیم.

وی افزود : استقبالی که امروز از این برنامه شد همراه با شور و نشاط بود و قرار است سه تست دوی هزار و ششصد متر ، شنای روی دست و تست دراز و نشست از بسیجیان گردان گرفته شود.

سروری در پایان گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که در مسیر سربازی امام زمان(عج ) و با لبیک به فرمایشات امام خامنه ای بتوانیم هر روز در این مسیر سربازی، سربلند و موفق تر از گذشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار