مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: 3 تیم تخصصی و دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه عزیز کشته شهرستان دلفان اعزام می شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۶۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
عبدالوحید ملک آرا، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان، گفت: با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان و جمعیت هلال احمر استان،فردا سوم آبان ماه سال جاری 3 تیم تخصصی و دندانپزشکی به منطقه عزیز کشته از توابع شهرستان دلفان اعزام می شود.‎

وی افزود: این تیم تخصصی که شامل کودکان، عفونی، پزشکان عمومی، داندانپزشک، ماما، پرستار، کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها ، بهداشت خانواده و کارشناس بهداشتی، دارویار و امدادگران جمعیت هلال احمر استان، تیم را به مدت1 روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی می کنند .

این مقام مسئول با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت، ارائه دارو، آموزش کمک های اولیه و خدمات دندانپزشکی به اهالی منطقه است.


ملک آرا بابیان اینکه کلیه هزینه‌های این نیازمند توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی لرستان پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: تمامی هزینه‌های مراجعه‌کنندگانی که از طریق اعزام تیم های پزشکی به ‌بیمارستان‌های استان ارجاع داده می شوند، به‌صورت رایگان است.


انتهای پیام/ز
ارسال نظرات