خبرهای داغ:
با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)وبسیج سازندگی؛

خدا از بنده هایی که عمل خیر را عاشقانه انجام می دهند تشکر می کند

پروژه ساخت خانه محروم در به دست پرتوان جهادگران سپاه ناحیه گرگان در حال اجرا است .
کد خبر: ۸۹۳۸۷۶۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان ، با تاکید بر اجرای منویات رهبر معظم انقلاب نسبت به توسعه و تداوم اردوهای جهادی که در این رابطه فرمودند حضور الگوساز جوانان مؤمن و متشرع در مناطق روستایی و محروم، مظهر مجسم آیه قرآن و دعوت عملی مردم به اسلام و انقلاب است این کار شکل گرفت.
 گرزین مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان به همین منظور در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :ناحیه گرگان در راستای خدمت رسانی به محرومین به جهت رفع محرومیت توسط معاونت بسیج سازندگی اقدام به اعزام گروههای جهادی درمناطق محروم شهرستان گرگان نموده است .

وی افزود:رفع محرومیت چه در عرصه های عمرانی , آموزشی ,فرهنگی وبهداشتی از اهداف اصلی خدمت رسانی بسیج سازندگی می باشد به همین منظور با اعزام گروههای جهادی وتیم های پزشکی ومربیان کارآزموده در مناطق محروم اقدام نموده است

گرزین اظهار داشت:یکی از پروژه های عمرانی در شهر گرگان پروژه شهرک حافظ, حافظ 29 می باشد که توسط جهادگران بسیجی ومخلص وانقلابی در دست اقدام می باشد.
مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان گفت:درناحیه گرگان 70 گروه جهادی فعال وتعداد 20 پروژه در دست اقدام وجود دارد که جهادگران در حوزه های مقاومت سازماندهی شده ودر قالب گروه های جهادی به مناطق محروم اعزام می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار