خبرهای داغ:
کارشناس و مشاور امور خانواده و کودکان در گلپايگان

ترویج خشونت و دين گريزي هدف اصلی اغلب بازی های رایانه ای

مرتضي طبرزدي کارشناس خانواده در گلپايگان:دشمن با ترویج بازی های رایانه ای تهاجمی و خشن، قصد القاء سیاست های خود را به کودکان ما دارد.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۶۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپایگان؛ مرتضی طبرزدی در گفتگویی اظهار کرد: دشمن با ترویج بازی های رایانه ای تهاجمی و خشن قصد القاء اهداف و سیاست های مورد نظر خود به کودکان ما را دارد.

كارشناس امور خانواده افزود: عرضه و استفاده بی رویه این بازی های طغیان گرانه توسط کودکان باعث شده آنان همین مراحل را در مدرسه و جامعه پیاده کرده و نرخ نزاع و درگیری به صورت صعودی به سنین پایین کشیده شود.

وی با تأکید بر اینکه بازی های خشن که اغلب ترویج شیطان پرستی است کودکان را به پوچی می رساند، گفت: خانواده ها باید نسبت به عوارض و پیامد های ناگوار استفاده از این بازی ها توسط کودکان هوشیار بوده و سعی کنند اوقات فراغت کودکان خود را با سرگرمی های مناسب پر کنند.

مسئول امور پیشگیری سازمان بهزیستی شهرستان گلپایگان بیان کرد: فشارهای روانی ناشی از این بازی ها بر روی کودک اثر سوء داشته و باعث ایجاد عدم تعادل روانی و پایین آمدن ضریب هوشی آن ها می شود.

طبرزدی اظهار کرد: خانواده ها باید وقت بیشتری را با کودکان خود گذرانده و با اختصاص دادن مقداری از وقت خود برای بازی با کودک، مهارت ها و قوانین زندگی را به آن ها بیاموزند.

 

ارسال نظرات