بخش جراحی قلب بیمارستان امام سجاد راه اندازی شد

با راه اندازی بخش جراحی قلب در بیمارستان امام سجاد(ع)یاسوج، بیماران کهگیلویه و بویراحمدی از مراجعه به استانهای همجوار بی نیاز شدند.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۷۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج گفت: با توجهراه اندازی مجدد بخش جراحی قلب بیمارستان امام سجاد یاسوج به اینکه کارکنان بخش جراحی قلب این بیمارستان با بخش جراحی قلب دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشترک بودند همین امر موجب ناهماهنگی و تعطیلی بخش جراحی قلب بیمارستان امام سجاد (ع) به مدت ۴ ماه شد.
دکتر وفایی افزود: خوشبختانه با استقرار پزشک فوق تخصص جراحی قلب در مرکز استان و مشارکت تعدادی از کارکنان در امرفراگیری آموزش‌های لازم، بخش جراحی قلب بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج بعد از ۴ ماه تعطیلی مجددا راه اندازی شد.
وفایی با بیان اینکه تعدادی دیگر از کارکنان انتخاب و برای فراگیری آموزش‌های ویژه بخش جراحی قلب به شیراز اعزام می‌شوند ادامه داد: پیش بینی می‌شود تا ۴ ماه آینده با برگشت این کارکنان بخش جراحی قلب این بیمارستان از دانشگاه علوم پزشکی شیراز مستقل شود.
رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج با اشاره به اینکه با استقرار پزشک جراح قلب در یاسوج هم ویزیت و هم نوبت دهی اتاق عمل در داخل استان انجام شده و نیازی به مراجعه به شیراز و اصفهان نیست گفت: دکتر سلامی نیا فوق تخصص جراحی قلب یک شنبه هر هفته در نوبت صبح در کلنیک شهید مفتح مستقر و هم بیماران خودش و هم بیمارانی را که متخصصان قلب برای جراحی اعزام میکنند پذیرش می‌کند.
دکتر وفایی با بیان اینکه تا پیش از این از هر هزار نفر بیمار بستری شده در استان بین ۴ تا ۵ نفر برای جراحی قلب باید به شیراز یا اصفهان اعزام می‌شدند اضافه کرد: با راه اندازی مجدد بخش جراحی قلب بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج این تعداد اعزام به یک نفر کاهش یافت.
وی انجام آنژیوگرافی، جراحی قلب، سی. سی. یو مراقبت‌های ویژه جراحی قلب و عمومی را از جمله برنامه‌های اتاق عمل بخش جراحی قلب بیمارستان امام سجاد (ع) بیان کرد و گفت: با راه اندازی این بخش در این بیماستان علاوه بر کاهش هزینه‌های جانبی درمان و ایاب و ذهاب هم استانی‌ها به شهر‌های همجوار، تعرفه عمل قلب نیز ۵۰ درصد نسبت به شهر‌های شیراز و اصفهان کاهش می‌یابد.
ارسال نظرات