مسوول بسیج دانشجویی استان کردستان در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

"بسیج" مهره موثر در ترویج انقلابی‌گری

محمد پناه گفت: بسیج، مهره موثری در انقلاب اسلامی برای ترویج فرهنگ انقلابی و انقلابی گری و همچنین مقابله با تهدیدات و هجمه های فرهنگی و سیاسی دشمن است.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۷۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

علی محمد پناه مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه بسيجيان با شناخت و آگاهي از فرهنگ ناب اسلامي و ارزشهاي والاي آن، سپس پاسداري از آن ارزشها و جلوگيري از هجوم دشمنان به عرصه اين فرهنگ، مي توانند حافظ اصالتها و ارزشهاي انقلاب باشند، گفت: استکبار جهانی در تلاش است که هویت و ارزش های اسلامی و انقلابی را از مردم شهید پرور ایران اسلامی بگیرد و در این میان، وظیفه بسیج است که با این نوع تهدیدات نرم، مقابله کند.


وی تاکید کرد: اگر خواهان جامعه اي واقعا اسلامي هستيم بايد آن چنان فرهنگ اصيل اسلامي را به مردم شناساند و نيروهاي جامعه را با اين فرهنگ و ارزشهاي آن آشنا كرد كه تاثير فرهنگ بيگانه بر آنها به حداقل كاهش يابد و این موضوع مهم، یکی از رسالت های بسیج است.


مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان کردستان در پایان تاکید کرد: بسیج، مهره موثری در انقلاب اسلامی برای ترویج فرهنگ انقلابی و انقلابی گری و همچنین مقابله با تهدیدات و هجمه های فرهنگی و سیاسی دشمن است.

ارسال نظرات