خبرهای داغ:
علی رحمانی: پایانه صادراتی عام غرب استان اصفهان با سرمایه گذارای بخش خصوصی در تیران و کرون احداث شده و اشتغال زیادی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می کند.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۸۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و رکون ؛ فرماندار تیران و کرون در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تاثیر صادرات کالا در توسعه اقتصاد شهرستان، اظهار کرد: پایانه صادراتی عام غرب استان اصفهان با سرمایه گذارای بخش خصوصی در تیران و کرون احداث می شود.

علی رحمانی با بیان اینکه پیگیری احداث این پایانه از دو سال پیش در حال انجام است، گفت: کارگروه توسعه صادرارت استان اصفهان به ریاست استاندار اصفهان ساخت این پایانه را مورد نقد و بررسی قرار داده و طرح آن را مورد تصویب قرار داد.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این پایانه با آخرین تکنولوژی روز تمهیدات لازم را برای صادراتی مرغوب مهیا کرده و شهرستان های غرب استان اصفهان از جمله نجف آباد، فریدن، فریدونشهر و خوانسار را تحت پوشش قرار خواهد داد.

فرماندار تیران و کرون پیشرفت در تولید را مستلزم توسعه صادرات خارجی دانست و خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه  صادرات محصولات داخلی به کشورهای خارجی یکی از خواسته های مهم تولیدکنندگان شهرستان است که با راه اندازی این پایانه و برند سازی، بسته بندی مخصوص و بازاریابی در سایر کشورها این امر محقق خواهد شد.

رحمانی یادآور شد: ایجاد تمرکز صادراتی در محدوده جغرافیایی توسط پایانه، پوشش و ادغام خدمات کالا و انجام عملیات ارزش افزوده برای تولید کنندگان، ایجاد و ساماندهی اشتغال پایدار در منطقه و تسهیل در دسترسی سریع صادرکنندگان و تولید کنندگان به بازار هدف از جمله مهم ترین اهداف احداث این پایانه است.

وی ادامه داد: راه اندازی پایانه صادراتی موجب بستر سازی دائمی برای حضور تولیدکنندگان ایرانی در بازارهای جهانی شده و خدمات و امور بسته بندی به روز با توجه به سلایق کشورهای هدف انجام می شود.

فرماندار تیران و کرون جلوگیری از صادرات غیر استاندارد و مشاوره برای رسیدن به استاندارهای جهانی را از جمله دیگر اهداف ساخت این پایانه دانست و تصریح کرد: راه اندازی این مرکز موجب توسعه فعالیت واحدهای مختلف تولیدی شهرستان از جمله واحد های کشاورزی و صنعتی شده و اشتغال زیادی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار