مسوول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در گفت‌وگو با «بسیج»:
حضور بسیج نیز در عرصه سیاسی با توجه به تاکیدات رهبری معظم انقلاب بوده است و در این عرصه خود را حافظ این انقلاب می‎داند و به دنبال تامین منافع کشور است و وابستگی به این جناح و آن جناح ندارد.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۰۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

اسماعیل قزل‌سفلی مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج برخواسته از متن مردم است عنوان کرد: بسیج نهادی فراجناحی است و سیاسی است اما سیاست‎زده نیست؛ به این معنا که آگاه به مسائل روز است و بصیرت دارد، صحنه‎های دفاع از انقلاب را می‎شناسد و در مقابل دشمن حساس است.

مسوول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در ادامه تاکید کرد: حضور بسیج نیز در عرصه سیاسی با توجه به تاکیدات رهبری معظم انقلاب بوده است و در این عرصه خود را حافظ این انقلاب می‎داند و به دنبال تامین منافع کشور است و وابستگی به این جناح و آن جناح ندارد.


قزل‌سفلی در خاتمه اظهار داشت: اما برخی در عرصه سیاسی به این نهاد انقلابی برچسب‎های مختلف می‎زنند درحالی‎که این قطعا ادعاهای اشتباهی است که یا از سوی افراد مغرض عنوان می‎شود یا توسط برخی افراد که تحت تاثیر رسانه‎های دشمن و تبلیغات محیطی پیرامونی قرار می‎گیرند، حال آنکه بسیج دارای کارنامه درخشانی است که امتحان خود را در پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ منافع و مصالح کشور به خوبی پس داده است.

ارسال نظرات